خودرو

موتور شاهین 150 اسب بخاری می آید؟ سایپا موتور خودرو می سازد

شاهین با یک موتور 118 اسب بخاری و آریا با یک موتور 150 اسب بخاری دست پخت نو سایپا خواهند بود، اما این موتورها از کجا آمده است؟ و آیا موتور شاهین 150 اسب بخاری می آید؟

14 اسفند 1402

سیستان و بلوچستان و بوشهر و ایلام بیشترین رشد اقامت و تردد را نسبت به سال گذشته داشته اند

ایلنا/ براساس اخبار واصله، سیستان و بلوچستان و بوشهر و ایلام بیشترین رشد اقامت و تردد را نسبت به سال گذشته داشته اند.

2 دی 1402

ماجراجویی هیجان انگیز در پارک آبی اوشن

امروزه تفریحات آبی در جزیره کیش به بخش جدایی ناپذیری از جاذبه های گردشگری این جزیره تبدیل شده و هر ساله افراد زیادی را به سوی خود جذب می نماید. پارک آبی اوشن کیش به عنوان یکی از مهم ترین مراکز تفریحات آبی در کیش است که می توان در آن روزی شاد و مهیج و لحظاتی...

20 آذر 1402

فولکس قدیمی به یک خانه متحرک عجیب تبدیل شد، عکس

کمپرها و خودروهایی که بعضی از امکانات یک خانه را دارند، از نظر طراحی و ویژگی های ظاهری در نوع خود خاص هستند.بعضی از افرادی که هوادار این نوع خودروها هستند، ظاهر و طراحی کمپرها را به گونه ای تغییر می دهند که واقعا جالب و عجیب هستند.

2 مهر 1402

ببینید ، تغییرات تویوتا در گذر زمان! ، 86 سال خودروسازی

تغییر خودروها در طول زمان و عوض شدن چهره شان می تواند موفقیت سازندگان در گذر عمر این شرکت ها را به نمایش بگذارد.

24 شهریور 1402

مصائب تردد خودروهای فرسوده در تهران ، مدیرعامل ستاد معاینه فنی: خروج این خودروها از چرخه تردد به یک شرط

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تنها شرط خروج خودروهای فرسوده از چرخه تردد را اجرای طرح های حمایتی از طرف دولت دانست.

27 مرداد 1402

عمده فروشی لوازم یدکی خودرو تهران کجاست؟

در پی عمده فروشی لوازم یدکی خودرو در تهران هستید و هنوز نمی دانید که قطعات یدکی خودرو خود را باید از کجا خریداری کنید؟ در حال حاضر عمده فروشی لوازم یدکی خودرو در تهران بازار چراغ برق است که در خیابان ملت و چسبیده به خیابان امیرکبیر واقع شده و بیشتر فروشنده...

21 مرداد 1402

الگو برداری تویوتا از سایپا؛برای ساخت این وانت!، عکس

چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن 2020، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.

13 مرداد 1402

عکس ، بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور : ایران خودرو!

ایران خودرو، در اقدامی تازه از رنگ های تازه خود که روی محصولات فعلی این شرکت اعمال می شوند، رونمایی نموده است. به نظر می رسد بازی با رنگ ها و طرح های مختلف، سیاست تازهی است که ایران خودرو برای حفظ بازار خود انجام می دهد.

5 مرداد 1402

مردابی که جادو می نماید!

انگار جادوگری است؛ بازی رنگ ها در مرداب هسل! مردابی که در فصل های مختلف سال به رنگهای سبز، صورتی، نارنجی و قرمز در می آید ودل گردشگری را می رباید.

28 تیر 1402

اگر پراید، سمند و پزو پارس آدم بودند، این شکلی می شدند!

علی میری، تصویرگر و نقاش مشهدی که همه او را با نقاشی های دیجیتالش از خاطرات خوب دهه 50 و 60، می شناسند، به تازگی در طرح هایی خلاقانه، تصور خود از اشیا، خوراکی ها و شهرها در شمایل انسانی را نقاشی نموده است. بعضی از این طرح ها بازتاب های زیادی را در فضای مجازی...

7 تیر 1402

اولویت بیمه ملت، همکاری و تقویت شبکه فروش فعلی است، نه استارت آپ ها

معاون توسعه بازار شرکت بیمه ملت معتقد است این شرکت با همکاری و تقویت شبکه فروش خود می تواند جایگاهش را در بازار بیش از آنچه که هست، ارتقا دهد.

23 خرداد 1402

عکاس مطرح ایتالیایی: ایران زیباترین نقطه دنیا است

پروفسور ریکاردو زیپولی، استاد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه ونیز است. او بخشی از تحصیلات خود را در ایران و با هدایت استاد دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی به سرانجام برده و شاید بیشتر از بسیاری از ما ایران را با طبیعت و مردمش از شهرها تا روستاها و بیابان های...

22 خرداد 1402

حیاط ویلای خود را با سایبان برقی زیبا تر کنید!

چرا به سایبان برقی حیاط ویلا احتیاج داریم؟در وهله اول باید توجه داشته باشید که سایبان برقی تنها برای ایجاد سایه به کار برده نمی گردد. بلکه گاهی اوقات به فضایی برای گرد هم آمدن خانواده و دوستان احتیاج است. سایبان برقی می تواند با فشردن یک دکمه این فضا را...

11 خرداد 1402

شرایط پیش فروش پراید سایپا اعلام شد

شرکت سایپا در اطلاعیه ای از فروش اقساطی پراید وانت با موعد تحویل چهار ماهه خبر داده است. اما شرایط خرید پراید سایپا چیست و شرایط شرکت در پیش فروش نو سایپا چیست؟

23 اردیبهشت 1402

رکورد دوچرخه سوار انگلیسی با سرعت 177 کیلومتر بر ساعت ، دوچرخه تندتر از ماشین

دوچرخه اش را وصل کرد به یک کامیون پرسرعت و مدام روی پدال فشار آورد. سرعتش حتی از خودروهای پرسرعت کنار جاده هم بیشتر بود.

30 فروردین 1402

قیمت بازاری عجیب چانگان CS35 پلاس

واردات خودرو بعد از بیش از 4 سال که از ممنوعیت آن می گذشت از سر گرفته شد. وزارت صمت دولت سیزدهم اولین عرضه محصولات وارداتی را از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در اسفند 1401 کلید زد. براساس اعلام مدیران صمت در دور اول فروش خودروهای وارداتی قرار شد تا چانگان...

29 فروردین 1402

هتل مدیان سیتی سنتر ایروان؛ اقامتگاهی چهار ستاره و شیک در ارمنستان

هتل مدیان سیتی سنتر هتلی چهار ستاره در شهر ایروان است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و برای اقامت در شهر ایروان گزینه مناسبی بوده و مطمئناً مسافران اقامتی به یادماندنی را تجربه می نمایند.

28 فروردین 1402

جدول قیمت های نو خودروهای سایپا و ایران خودرو ؛ مقدار افزایش قیمت اعلام شد ، فاصله قیمت خودرو از کارخانه تا بازار

پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل اجرا شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت های تازه تولیدات ایران خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها 29درصد اعلام شد.

21 فروردین 1402

توانمندی های فناورانه ایران ساخت در کنیا به نمایش درمی آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا iHiT در یک همکاری مشترک؛ فرصتی فراهم نموده اند تا شرکت های دانش بنیان و فناور و فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری...

21 فروردین 1402
تعداد: (2708)