مهاجری: اگر بازیکنان خودمان را حفظ کنیم هنر نموده ایم، جذب بازیکن خوب خیلی سخت است

به گزارش بلاگ پو، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در شرایط فعلی پیدا کردن بازیکن خوبی که به درد ما بخورد، بسیار سخت است.

مهاجری: اگر بازیکنان خودمان را حفظ کنیم هنر نموده ایم، جذب بازیکن خوب خیلی سخت است

محمدرضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیمش در فصل نقل وانتقالات لیگ برتر گفت: ما کوشش می کنیم تا چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم و نقاط ضعف مان را پوشش دهیم، ولی هنوز با بازیکن جدیدی قرارداد امضا ننموده ایم. تیم های لیگ برتری و همچنین تیم های لیگ دسته اول حاضر نیستند به راحتی بازیکنان خوب شان را از دست بدهند و طبیعتاً در این بازار، پیدا کردن بازیکن خوب که به درد ما بخورد بسیار سخت است. با این حال کوشش می کنیم تا چند بازیکن را به تیم مان اضافه کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که از چه تیم هایی بازیکن می خواهند، گفت: من نامی از تیم یا بازیکن نمی آورم، چرا که طرح این موضوع کارمان را سخت می نماید. از طرفی چند بازیکن تیم ما پیشنهاد دارند و همین که آنها را حفظ کنیم، هنر نموده ایم. در نیم فصل دوم بازی ها سخت می شوند و باید با تیمی قوی تر وارد مسابقات شویم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد اینکه آیا از صندلی تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر راضی است یا خیر هم توضیح داد: پتانسیل تیم ما بالاتر از صندلی فعلی است. ما در نیم فصل اول در خیلی از بازی ها بدشانس بودیم، از طرفی مصدومیت ها واقعاً آزارمان داد و در چند بازی دست مان بسته بود. قطعاً کوشش می کنیم تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

مهاجری هم از نام بردن تیمی خاص به عنوان مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر خودداری کرد و بیان داشت: تیم های بالای جدول هر کدام شانس دارند و نمی توان فقط از یک تیم نام برد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3676

به "مهاجری: اگر بازیکنان خودمان را حفظ کنیم هنر نموده ایم، جذب بازیکن خوب خیلی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: اگر بازیکنان خودمان را حفظ کنیم هنر نموده ایم، جذب بازیکن خوب خیلی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید