جعفری: می توانیم جزو شش تیم برتر لیگ آزادگان باشیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم شهرداری تبریز می گوید با کوشش و حمایت های مسوولان می توانیم جزو شش تیم برتر لیگ دسته یک باشیم.

جعفری: می توانیم جزو شش تیم برتر لیگ آزادگان باشیم

حیدر جعفری، سرمربی تیم شهرداری تبریز درگفت وگو با خبرنگاران، پس از برد تیمش مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته یک اظهار کرد: بچه ها یک بازی خوب و با برنامه انجام دادند. ما تیم حریف را خوب بررسی کردیم چون چهار بازی در لیگ انجام داده بود و نفرات شان را بررسینموده بودیم و شرایط تئوری و عملی بازی شان را کار نموده بودیم بر خلاف تیم ما که دو بازی انجام داده بود. وقتی نتیجه بازی در زمین حریف سه بر صفر می گردد، این معنا را می رساند که ما روی تیم حریف برنامه داشتیم. بازیکنان در این بازی با نظم بازی کردند و به حرف هایی که گوشزد نموده بودیم در زمین عمل کردند. از موقعیت های مان خوب استفاده کردیم و جوانان و امیدهای باشگاه به تاکتیک های تیم خوب پاسخ دادند که در نهایت شد پیروزی که مقابل مس رفسنجان به دست آوردیم که ثمره کار دو ماهه بچه های تبریز با وجود تمام محدودیت ها و مسائل مدیریتی بود.

او ادامه داد: شرایط تیم ما در حال حاضر به لحاظ نفرات خوب است. ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه با کیفیت و جوانان و امید و زیر 23 سال آینده دار هستیم. من از همان موقع که با این نفرات دور هم جمع شدیم به موفقیت این تیم هیچ شکی نداشتم. قطعا تیم ما جزو شش تیم بالای جدول خواهد بود. من این حرف با این بردی که به دست آوردیم نمی گویم و از اول فصل این عقیده را داشتم. یک مقدار اگر حمایت از طرف باشگاه برای بازیکنان صورت بگیرد و قرارداد و پاداش های شان را به موقع بدهد شرایط تیم به مراتب بهتر می گردد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در ادامه اضافه نمود: در موفقیت این تیم هیچ شکی نیست. ما قطعا جزو نیمه بالای جدول هستیم. از چند بازیکن جوانان و امید که در تیم ما هستند در آینده بیش تر می شنویم و قطعا در تیم های بزرگ بازی خواهند کرد و بازی ملی بیش تری خواهند داشت. با کوشش و حمایت ها قطعا به موفقیت خواهیم رسید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1925

به "جعفری: می توانیم جزو شش تیم برتر لیگ آزادگان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: می توانیم جزو شش تیم برتر لیگ آزادگان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید