تاج: قهرمان شویم، شانس کی روش برای ماندن بیشتر می گردد

به گزارش بلاگ پو، در صورت کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا، کی روش صاحب بهترین شانس برای ماندن است.

تاج: قهرمان شویم، شانس کی روش برای ماندن بیشتر می گردد

قهرمان شویم شانس کی روش برای ماندن بیشتر می گردد

مهدی تاج که دیداری با وزیر ورزش وجوانان داشته از نتایج تیم ملی درجام ملت های آسیا ابرازخرسندی نموده است:خوشبختانه نتایج بازی های مقدماتی و نتایج دو بازی حذفی در جام ملت های آسیا بسیار راضی کننده بود. تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و همانطور که مشاهده کردید، تیم در 30 دقیقه نخست همه بازی ها نتایج خوبی را رقم زده است و بچه ها با اقتدار مسابقات را پیگیری کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به آمادگی تیم ژاپن، از فوتبال این کشور به عنوان استاندار فوتبال آسیا نام برد و گفت: واقعیت این است که ژاپن همواره ژاپن بوده و تیم بسیار آماده ای دارد. به هرجهت ما هم ایران هستیم و هشت سال عنوان بهترین تیم آسیا را یدک می کشیم. بی تردید تیم ملی فوتبال تمام کوشش خود را خواهد نمود که این بازی را پشت سر بگذارد و به فینال راه پیدا کند تا بعد از چندین سال قهرمانی جام ملت های آسیا را جشن بگیریم.

تاج درباره پاداش تیم ملی نیز توضیحاتی ارائه کرد: تا پیش از بازی عمان جوایز بچه ها پرداخت شد و ان شالله به یاری دولت و وزارت ورزش و جو انان در صدد تهیه پولی هستیم که بتوانیم فردا پاداش بازی قبل ژاپن را پرداخت کنیم. ضمن اینکه پاداش برد ژاپن را هم پس از تحقق این مهم در دستور کار داریم. ضمن اینکه حقوق کارلوس کی روش را هم پرداخت خواهیم کرد و ان شالله به زودی این موضوع هم انجام خواهد شد.

تاج در خصوص آماده سازی تیم برای بازی برابر ژاپن نیزتوضیحاتی داد: خبر دارم کادر فنی ایران تا 4 بامداد امروز تیم ملی حریف را بررسی نموده اند و خوشبختانه با جدیت و بدون خستگی کارهای فنی ادامه دارد.

تاج درپایان حرف هایش مدعی شد اگر کی روش با تیم ملی قهرمان گردد، می ماند:در صورت کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا، کی روش صاحب بهترین شانس برای ماندن است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4255

به "تاج: قهرمان شویم، شانس کی روش برای ماندن بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: قهرمان شویم، شانس کی روش برای ماندن بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید