افزایش شمار بیکاران در آلمان

به گزارش بلاگ پو، طی چهار هفته اخیر شمار بیکاران آلمانی افزایش یافته اما به نظر می رسد هنوز بیکاری به سطح هشداردهنده نرسیده است.

افزایش شمار بیکاران در آلمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، آژانس اشتغال فدرال آلمان بیان کرد شمار بیکاران آلمانی تا انتها ماه اوت به 2.4 میلیون نفر افزایش یافته است. با این حال در مقایسه با رقم مشابه سال قبل، تنها 194 هزار نفر به شمار افراد بیکار افزوده گردیده است. دتلف شیله- رئیس این آژانس - گفت: افزایش شمار بیکاران مربوط به دلایل فصلی است و جای نگرانی نیست.

به گفته آقای شیله، بیکاری بویژه در بین جوانانی که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل گردیده اند رو به افزایش بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ تا انتها تعطیلات تابستانی، استخدام نیروی جدید را متوقف نموده اند.

در شرایطی که شمار بیکاران در بزرگ ترین اقتصاد اروپا رو به افزایش است، تعداد افراد فعال جویای کار نیز با 62 هزار نفر افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 828 هزار نفر رسیده است. با این حال مقامات آلمانی تاکید نموده اند که اقتصاد در شرایط مطلوبی به سر می برد. هم چنین در ماه های اخیر بازار کار رو به بهبود بوده است و نرخ بیکاری در ماه گذشته به 5.3 درصد کاهش یافته بود.

موسسات تحقیقاتی اقتصادی آلمان اعلام نموده اند انتظار دارند شمار افراد شاغل در این کشور از 44.3 میلیون در سال 2017 به 44.9 میلیون در سال 2018 افزایش یابد و نرخ بیکاری به 5.2 درصد برسد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1213

به "افزایش شمار بیکاران در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار بیکاران در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید