95 درصد دروس دانشگاه الزهرا(س) با آموزش مجازی پوشش داده خواهند شد

به گزارش بلاگ پو، طبق اعلام دانشگاه الزهرا(س)، آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده و انتظار می رود تا 95 درصد دروس را پوشش دهد.

95 درصد دروس دانشگاه الزهرا(س) با آموزش مجازی پوشش داده خواهند شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه الزهرا ، آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده است و انتظار می رود تا 95 درصد دروس را پوشش دهد. سامانه آموزش مجازی شامل ادوب کانکت برای کلاس های همزمان و برخط و مودل (ال ام اس) برای کلاس های غیر همزمان استفاده می شود.

اگر چه اعضای هیات علمی و مدعو در کلاس های مجازی و حضوری آموزش های لازم را برای کار با این سامانه ها فرا گرفته اند و دوره های تکمیلی نیز تا 28 اسفند ادامه دارد، ولی در یک حرکت خود جوش و ارزشمند اعضای هیات علمی مهارت ها و تجارب کار با این سامانه ها را در قالب کلیپ و اسلاید آماده و به اشتراک می گذارند.

این جلوه ای از همدلی برای بهبود کارایی و اثربخشی برگزاری کلاس های آموزش مجازی و کاهش خسارات کرونا است و سرمایه انسانی قابل توجهی در این فرایند انباشته می شود که برای همیشه در دانشگاه قابل استفاده خواهد بود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21910

به "95 درصد دروس دانشگاه الزهرا(س) با آموزش مجازی پوشش داده خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد دروس دانشگاه الزهرا(س) با آموزش مجازی پوشش داده خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید