35 قهرمان ملی معرفی کردم، علی مرادی کجا بود که ما خبر نداشتیم؟

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مربیان سازنده وزنه برداری ایران همچون دیگر مربیان استعدادیاب رشته های دیگر همواره در انزوا و گمنامی هستند. در واقع دسترنج زحمات و تیزبینی آنها در کشف ستاره های ملی، همواره به نام افراد دیگری می خورد که حداقل گام را در راه پرفراز و نشیب موفقیت قهرمانان ملی برداشته اند.

35 قهرمان ملی معرفی کردم، علی مرادی کجا بود که ما خبر نداشتیم؟

یکی از همین مربیان سازنده وزنه برداری، قاسم غزالیان از خطه قهرمان پرور مازندران است که بهداد سلیمی یکی از شناخته شده ترین شاگردان اوست. بهداد سلیمی در نوجوانی توسط غزالیان کشف و در نهایت به عرصه قهرمانی معرفی گردید.

کسب مدال طلای دسته فوق سنگین بازیهای المپیک جوانان در آرژانتین توسط علیرضا یوسفی که از شاگردان قاسم غزالیان است، بهانه ای شد تا نام این مربی سازنده مازنی دوباره مطرح گردد. مربی کهنه کار و ارزنده ای که همچنان از بی توجهی مسئولان و متولیان وزنه برداری گلایه دارد و معتقد است مربیان سازنده هیچگاه در ایران به آنچه که باید نرسیدند.

در همین راستا قاسم غزالیان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در طول سالها حضورم در عرصه استعدادیابی و مربیگری وزنه برداری، 35 قهرمان در رده های مختلف آسیایی، جهانی و المپیک را به دنیای قهرمانی معرفی کردم. من از سالها قبل با حضور در مدارس و سر کلاس ها به استعدادیابی در وزنه برداری پرداختم و همین نفرات را سالها در باشگاه های قدیمی و معمولی در شهر قائمشهر ساخته و پرداخته دنیای قهرمانی کردم.

وی با اظهار گلایه از اظهارات اخیر علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص سازندگی در این رشته گفت: وی بعد از قهرمانی علیرضا یوسفی در المپیک جوانان اعلام نمود این قهرمانان ثمره پشتوانه سازی و برنامه های بلندمدت استعدادیابی فدراسیون هستند اما باید پرسید علی مرادی در طول سالیانی که ما به کشف و پرورش استعدادها پرداختیم، او کجا بوده که ما او را ندیدیم!

غزالیان اضافه نمود: رئیس فدراسیون و همکارانش به رغم شعارهای همیشگی، نه تنها در بحث سازندگی کار خاصی ننموده اند بلکه نحوه رفتار با مربیان سازنده را هم نمی دانند. متاسفانه فدراسیون وزنه برداری سالهاست که مربیان سازنده را فراموش نموده و آقایان عادت نموده اند ثمره زحمات و کوشش مربیان را جذب نمایند و هنگام قهرمانی در جلوی صف بایستند و افتخارات را به خود نسبت دهند.

این مربی سازنده مازنی معتقد است، همواره بعد از کسب هر قهرمانی و افتخاری برای ورزش ایران، جوایز نقدی و خودروهای اهدایی و بسیاری از پاداش های مادی و معنوی به مربیانی تعلق می گیرد که کوچکترین نقش را در سازندگی و استعدادیابی نداشتند، اما مربیان سازنده همواره مظلوم واقع شده اند و هیچکس خبری از آنها نمی گیرد. من این حرف ها را برای خودم نمی زنم، من سالها در این رشته فعال بودم و سن وسالی از من گذشته، بلکه منظورم توجه به مربیان سازنده جوان است که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی در خاتمه گفت: عمری از من گذشته و تعارفی با کسی ندارم، اما واقعا جای تاسف دارد که مربیان سازنده زحمت می کشند و قهرمانان را به عرصه ملی معرفی می نمایند، ولی برخی مربیان که اصلا نقشی در این بین ندارند در هنگام موفقیت، همه چیز را به پای خود می نویسند. مربیان سازنده باید در اردوهای تیم ملی و هنگام مسابقات، بالای سر شاگردان خود باشند، ولی سالهاست با مربیان سازنده طوری رفتار شده که هنوز ما نمی دانیم صندلی اصلی مان در این رشته کجاست؟

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2217

به "35 قهرمان ملی معرفی کردم، علی مرادی کجا بود که ما خبر نداشتیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 قهرمان ملی معرفی کردم، علی مرادی کجا بود که ما خبر نداشتیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید