کونته: آن قدر وقت ندارم که بخواهم بالوتلی را تغییر دهم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید قصد ندارد راه سرمربیان پیشین سوپرماریو را برای فشار آوردن به خود جهت استفاده از تمام پتانسیل این بازیکن 24 ساله در پیش بگیرد.

کونته: آن قدر وقت ندارم که بخواهم بالوتلی را تغییر دهم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته می گوید آن قدر وقت ندارد که بخواهد قسمتی از آن را صرف راهنمایی مهاجم جنجالی و پرحاشیه لیورپول کند، ضمن اینکه پیش از او مربیان بزرگی کوشش خود را برای رسیدن به این هدف انجام داده اند اما هیچ یک به هدف خود نرسیده اند.

کونته درباره بالوتلی که این فصل در 14 بازی اش برای لیورپول تنها 2 بار گلزنی نموده به شبکه رای اسپورت گفت: من آن قدر متکبر نیستم که ادعا کنم از سایر مربیان متمایزم اما تجربه به ما می گوید که همه این مربیان در تغییر دادن بالوتلی ناکام بوده اند.

کونته اضافه نمود: تا خود بالوتلی نخواهد کسی نمی تواند او را تغییر دهد. علاوه بر این من آن قدر وقت ندارم که بخواهم او را تغییر دهم و یک سری کارهای مهمتر برای انجام دادن دارم.

کونته هفته گذشته برای اولین بار پس از روی کار آمدنش به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا ماریو بالوتلی را به اردوی آتزوری دعوت کرد اما مصدومیت همسترینگ مانع از ماندن مهاجم پیشین میلان در اردوی لاجوردی پوشان شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15522

به "کونته: آن قدر وقت ندارم که بخواهم بالوتلی را تغییر دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: آن قدر وقت ندارم که بخواهم بالوتلی را تغییر دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید