یاری کارخانه آلومینای جاجرم به مددجویان کمیته امداد آسیب دیده از زلزله

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پیوستن شرکت آلومینای جاجرم به رزمایش ایران همدل اطلاع داد وگفت: کارخانه آلومینای جاجرم با تهیه بسته های معیشتی به یاری مددجویان آسیب دیده از زلزله آمد .

یاری کارخانه آلومینای جاجرم به مددجویان کمیته امداد آسیب دیده از زلزله

به گزارش خبرنگاران خراسان شمالی ؛ مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پیوستن شرکت آلومینای جاجرم به رزمایش ایران همدل اطلاع داد وگفت: کارخانه آلومینای جاجرم با تهیه بسته های معیشتی به یاری مددجویان آسیب دیده از زلزله آمد.

مجید الهی راد اضافه کرد: در ادامه یاری های مومنانه شرکت آلومینای جاجرم در یک اقدام جهادی با تهیه 500 بسته معیشتی به یاری مددجویان زلزله زده آمدند.

وی ارزش هر سبد معیشتی را 400 هزار تومان بیان کرد و گفت: این سبد های معیشتی بین مددجویان آسیب دیده از زلزله گرمه و جاجرم توزیع می گردد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مجموعه مبلغ هزینه شده برای این بسته ها را 200 میلیون تومان عنوان نمود و یاد آور شد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن سرخ کردنی، روغن خوراکی، سویا، ماکارونی، قند و خرما است.

الهی راد اظهار داشت: از مجموع بسته های اهدایی 200 بسته تهیه شده بین مددجویان شهرستان گرمه و 300 بسته نیز بین مددجویان شهرستان جاجرم توزیع می گردد.

وی در ادامه از کارکنان دستگاه های اجرایی و مردم نوع دوست استان برای همدردی و یاری به زلزله زدگان شهرستان های گرمه و جاجرم دعوت به همکاری کرد.

وی گفت: به دنبال وقوع حادثه زمین لرزه گرمه و جاجرم متاسفانه تعداد زیادی از مددجویان نیازمند مایحتاج اولیه زندگی هستند که خواهشمند است به منظور دستگیری از این عزیزان به وسیله کد آسان پرداخت #058*8877* و یا اهدای یاری های خود به مراکز نیکوکاری سطح استان اقدام نمایند.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48778

به "یاری کارخانه آلومینای جاجرم به مددجویان کمیته امداد آسیب دیده از زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری کارخانه آلومینای جاجرم به مددجویان کمیته امداد آسیب دیده از زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید