کلمنت: کی روش از عزت اللهی خیلی تعریف کرد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی ردینگ گفت:من با کارلوس کی روش درباره سعید عزت اللهی صحبت نموده ام.او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد. سپس با خود این بازیکن صحبت کردم و از او احساس خیلی خوبی به دست آوردم.

کلمنت: کی روش از عزت اللهی خیلی تعریف کرد

به گزارش خبرنگاران ،سعید عزت اللهی هنوز در تمرینات تیم جدیدش حاضر نگردیده اما از حجم مصاحبه های سرمربی تیم ردینگ می توان حدس زد سعید برای این مربی و این تیم بازیکن فوق العاده مهمی است.

پل کلمنت، سرمربی ردینگ درباره جذب سعید عزت اللهی، گفته است :سعید هنوز خودش را به باشگاه معرفی ننموده است.ما پنج شنبه با هم صحبت کردیم که او در پاریس بود.عزت اللهی در تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و عملکرد خوبی برابر ازبکستان داشت و پاس گل تیمش را ثبت کرد. او در حال حاضر در پاریس به سر می برد تا ویزای کارش را بگیرد.همه چیز سر جای خودش واقع شده است.ویزا نیز تایید گردیده و ما منتظریم که او خودش را به باشگاه برساند.من فکر می کنم عزت اللهی تا دوشنبه به انگلیس برسد.

سرمربی ردینگ افزود:برای او تمرینات سبکی را در نظر گرفته ایم تا رفته رفته بتواند خودش را به سطح تیم برساند.عزت اللهی بعد از جام جهانی 2018 روسیه کمی استراحت داشت و چند هفته ای به روسیه رفت و با روستوف تمرین کرد.بعد از آن نیز به ایران سفر کرد و به خاطر همین کمی زمان را از دست داد.خوشبختانه او تمریناتش را به خوبی انجام داد و بازی خوبی نیز برای تیم ملی به نمایش گذاشت.

کلمنت در سرانجام صحبت های خود گفت: من با کارلوس کی روش درباره سعید عزت اللهی صحبت نموده ام.او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد. سپس با خود این بازیکن صحبت کردم و از او احساس خیلی خوبی به دست آوردم. البته مراحل جذب او کمی پیچیده گردیده است.او در بلژیک آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشته و در ادامه به ازبکستان رفت و برای ایران بازی کرد و حالا برای دریافت ویزا در پاریس است.

3-270

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1636

به "کلمنت: کی روش از عزت اللهی خیلی تعریف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلمنت: کی روش از عزت اللهی خیلی تعریف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید