کشتی ایران احتیاج به وفاق و همدلی دارد، پیگیر احقاق حق یخکشی هستیم

به گزارش بلاگ پو، هادی حبیبی در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر لزوم همدلی و وفاق بین اهالی کشتی برای رسیدن به موفقیت در المپیک 2020 توکیو گفت: متأسفانه بعضی از منتقدان فقط کم و کاستی را می بینند و موفقیت ها و پیشرفت های کشتی در ماه های اخیر به چشم آنها نمی آید. به هر حال باید به این مسائل و حواشی انتها داد و به فکر ادامه برنامه های کشتی تا رقابتهای جهانی و بازی های المپیک باشیم.

کشتی ایران احتیاج به وفاق و همدلی دارد، پیگیر احقاق حق یخکشی هستیم

وی اضافه نمود: فدراسیون کشتی با جدیت پیگیر موضوع محمدباقر یخکشی و دیسکالیفه شدن اوست و ما باید تا حد توان از حق این آزادکار دفاع کنیم. ضمن اینکه ما باید در کنار این موضوع به مسائل و برنامه های اصلی خودمان هم رسیدگی کنیم، چراکه زمان زیادی تا رویدادهای مهم پیش رو نداریم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در مورد برگزاری رقابتهای انتخابی هم گفت: کادر فنی تیم ملی با توجه به پتانسیل موجود در نظر دارد رقابتهای انتخابی را در بعضی اوزان طی روزهای 6 و 7 تیرماه برگزار کند. همچنین قرار شد ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی هم روز 16 شهریور ماه اعلام گردد. البته اسامی نفرات واجد شرایط برای حضور در انتخابی تیم ملی هم امروز اعلام خواهیم کرد تا همه چیز برای برگزاری رقابتهای انتخابی تعیین و مهیا باشد.

حبیبی در سرانجام به نشست خبری سرمربی تیم ملی و مسائلی که در این جلسه مطرح شد، اشاره نمود و گفت: به هر حال سعی و کوشش ما این است ضمن ارائه گزارش و اخبار و روشنگری، بتوانیم فضای کشتی را از هر نظر آرام و سازنده کنیم. ضمن اینکه باید با تمام توان در جهت اتحاد و همدلی گام برداریم و کشتی ایران را دوباره به روزهای اوج و روشن بازگردانیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7590

به "کشتی ایران احتیاج به وفاق و همدلی دارد، پیگیر احقاق حق یخکشی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی ایران احتیاج به وفاق و همدلی دارد، پیگیر احقاق حق یخکشی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید