کدام خدمات دادگستری البرز الکترونیکی شده است؟

به گزارش بلاگ پو، دبیر شورای تحول دادگستری البرز گفت: هر نوع پرداخت وجوه مربوط به پرونده های قضایی، پیگیری هر نوع سوال برای پیگیری پرونده و... به وسیله خدمات غیرحضوری قابل انجام است.

کدام خدمات دادگستری البرز الکترونیکی شده است؟

حسین اعظمی چهاربر، دبیر شورای تحول دادگستری البرز در گفت و گو با خبرنگار از ، با بیان این که دادگستری استان البرز با شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش تردد مراجعان به مجتمع های قضایی، اقدام به طراحی چندین سامانه الکترونیکی و برخط نموده است تا احتیاج مراجعان برطرف گردد، گفت: هر نوع پرداخت وجوه مربوط به پرونده های قضایی مانند جزای نقدی، برطرف نقص هزینه های دادرسی و غیره در بستر اینترنت و یا برنامه های ایوا و آپ با وارد کردن کد 18 رقمی امکان پذیر است بنابراین اکیداً توصیه می گردد هر نوع پرداخت به وسیله فوق انجام و از مراجعه به واحدهای غذایی خودداری گردد.

او اضافه کرد: برای پیگیری پرونده یا طرح هر نوع سوال بهقسمت پاسخگویی غیر حضوری و نوبت دهی شعب در قسمت خدمات رسانی غیر حضوری در آدرس https://dadgostari-al.ir مراجعه و سوال را بارگزاری کنید، پاسخ سوالات حداکثر ظرف 24 ساعت داده خواهد شد که با استفاده از کد رهگیری ارسال شده قابل مشاهده است.

دبیر شورای تحول دادگستری البرز همچنین گفت: اشخاصی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند می توانند با شماره های 32561756 و 32561751 تماس گرفته و به صورت همزمان یا حداکثر ظرف 24 ساعت به وسیله صندوق صوتی پاسخ خود را دریافت نمایند.

او اضافه کرد: بر اساس بخشنامه های مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه حدود 70 خدمت به وسیله دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قابل انجام است بنابراین اگر یکی از این خدمات مورد تقاضا است ضروری است به دفاتر مذکور مراجعه گردد، برای مشاهده این لیست این خدمات به بخش خدمات الکترونیک قضایی در قسمت خدمات غیر حضوری در https://dadgostari-al.ir مراجعه کنید.

د.خ

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22125

به "کدام خدمات دادگستری البرز الکترونیکی شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خدمات دادگستری البرز الکترونیکی شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید