کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع دستی در پاوه برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پاوه از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فراوری، بازرگانی و بازاریابی صنایع دستی با تأکید بر بازاریابی، صادرات و فروش کالا در این شهرستان اطلاع داد.

کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع دستی در پاوه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه، هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه، امروز شنبه 1 دی 97 با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور 70 نفر از فعالان عرصه صنایع دستی و متصدیان بخش گردشگری در محل موزه مردم شناسی این شهرستان برگزار گردید.

او ادامه داد: متأسفانه با وجود صنعتگران بسیار توانا در سطح شهرستان هنوز نتوانسته ایم بازاریابی و فروش صنایع دستی را به شیوه اصولی اجرا کنیم. بنابراین باید در این زمینه کوشش های بیشتری صورت گیرد.

او با تأکید بر برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های تخصصی تری برای صنعتگران، اضافه کرد: هر مقدار صنعتگران ما توانمندتر باشند، صنایع دستی شهرستان نیز به همان اندازه توسعه پیدا خواهد نمود.

شریفی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی ارائه قوانین و مقررات حوزه گمرک در زمینه صادرات کالا و مبانی بازاریابی، فروش، صادرات و ترخیص کالا تشریح شد.

کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع دستی شهرستان پاوه با حضور نادر محمدی استاد و عضو هیئت علمی و مدیر گروه مدیریت و بازاریابی دانشگاه آزاد کرمانشاه و از مدرسین توانمند بازاریابی در حوزه صنایع دستی و گردشگری در کشور برگزار گردید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11149

به "کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع دستی در پاوه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع دستی در پاوه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید