پیش تولید اولیه سریال فاخر الف ویژه حضرت معصومه (س) آغاز شد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - همزمان با اتمام نگارش فیلمنامه حضرت معصومه (س) و روز دختر جدیدترین اخبار از این پروژه اعلام شد.

پیش تولید اولیه سریال فاخر الف ویژه حضرت معصومه (س) آغاز شد

به گزارش روابط عمومی پروژه، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ، مجتبی امینی تهیه کننده سینما و تلویزیون آخرین شرایط پروژه حضرت معصومه (س) را تشریح کرد.

وی در این باره گفت: مدتی است که نگارش نسخه سریال حضرت معصومه (س) به خاتمه رسیده است و نظرات بسیار مثبتی از سوی مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه دریافت کردیم که نویسندگان این اثر در حال بررسی و جمع بندی نهایی آن میباشند. در حال حاضر هم وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده ایم و پیش بینی میگردد تا خاتمه سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس آن ، انشالله ساخت مجموعه آغاز گردد.

گفتنی است ؛ پروژه فاخر حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی با همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در مرکز سیمافیلم تولید خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50155

به "پیش تولید اولیه سریال فاخر الف ویژه حضرت معصومه (س) آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش تولید اولیه سریال فاخر الف ویژه حضرت معصومه (س) آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید