پولانسکی به سزار نمی آید ، نگرانی از واکنش فعالان فمینیستی

به گزارش بلاگ پو، رومن پولانسکی، کارگردان لهستانی-فرانسوی که فیلم جدیدش در 12 شاخه جوایز سینمایی سزار نامزد دریافت جایزه شده، گفت به دلیل نگرانی از واکنش فعالان فمینیستی در مراسم این جایزه شرکت نخواهد کرد.

پولانسکی به سزار نمی آید ، نگرانی از واکنش فعالان فمینیستی

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از گاردین نوشت: پس از آن که فیلم یک افسر و یک جاسوس به کارگردانی رومن پولانسکی، در 12 شاخه از جوایز سزار که به اسکار سینمای فرانسه مشهور است، به عنوان نامزد اعلام شد، کمپین های فمینیستی این انتخاب را مورد انتقاد قرار دادند و معتبرترین جایزه سینمای فرانسه را به حمایت از فردی با اتهام های اخلاقی متهم کردند.

پولانسکی در بیانیه ای که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شده است، اعلام نمود: چندروز است که مردم از من سوال می نمایند آیا در مراسم سزار شرکت خواهم کرد یا نه؟ سوالی که در این بین مطرح می گردد این است که: من چطور می توانم در این مراسم شرکت کنم؟ ... ما از هم اکنون می دانیم چه اتفاقاتی در این مراسم رخ خواهد داد... فعالان فمینیستی من را به محاکمه عمومی تهدید نموده اند و بعضی از آن ها ادعا نموده اند، در خیابان اعتراض خواهند کرد... این وعده ها بیشتر شبیه جلسه مذاکره است تا جشن سینمایی که برای جایزه دادن به برترین استعدادها برنامه ریزی شده است.

رومن پولانسکی که در لهستان متولد شده است در سال 1997 به تجاوز به یک دختر 13 ساله در آمریکا متهم شد، اما پیش از شروع دوران محکومیت، به فرانسه گریخت و از آن موقع تا کنون دولت آمریکا در کوشش برای استرداد اوست.

چندی پیش نیز تمامی اعضای هیئت نظارت بر آموزشگاه سزار اعلام نمودند به دلیل انتقادهای واردشده به این جایزه سینمایی برای نامزد کردن فیلم پولانسکی در 12 شاخه، استعفا خواهند کرد.

انتهای پیغام

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20726

به "پولانسکی به سزار نمی آید ، نگرانی از واکنش فعالان فمینیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولانسکی به سزار نمی آید ، نگرانی از واکنش فعالان فمینیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید