پایانه شرق محل زندگی کبوترها گردیده است

به گزارش بلاگ پو، رئیس شورای شهر تهران از لزوم افتتاح هرچه سریع تر پایانه شرق اطلاع داد.

پایانه شرق محل زندگی کبوترها گردیده است

به گزارش خبرنگاران، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیرش از پروژه پایانه شرق، گفت: این بازدید بصورت سرزده انجام شد و من متوجه شدم که بازدیدهای سرزده بسیار خوب است، چرا که شلوغ نمی گردد و می توانم به راحتی از ابعاد مختلف بازدید نموده و هم مسئولان نیستند که با ارائه آمار مختلف مانع از آن شوند که به درستی پروژه را بازدید کنیم.

وی با بیان اینکه بارها عنوان گردیده است که پروژه پایانه شرق حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این درصدها واقعی نیست چراکه این پروژه حدود 70 درصد پیشرفت داشته است.

هاشمی با بیان اینکه عنوان گردیده است که برای اتمام این پروژه ناتمام 30 میلیارد تومان اعتبار ضروری است، گفت این در حالیست که کلا برای ساخت این پروژه 96 میلیارد تومان درنظر گرفته گردیده است یعنی حدود یک سوم مبلغ پروژه باقی مانده است اما 14 ماه است که این پروژه خوابیده است و پروژه محل زندگی کبوترها گردیده است و اگر هرچه زودتر افتتاح نگردد، خراب می گردد.

وی با بیان اینکه از آنجایی که تعداد مسافرهایی که با اتوبوس تردد می نمایند کم گردیده به نظر می رسد که افتتاح این پایانه حتی در اولویت معاونت حمل و نقل و ترافیک نیست گفت: مردم مایل هستند که برای سفر به استان های شمالی به جای اتوبوس از خودروی شخصی استفاده نمایند و به همین دلیل استفاده از این پایانه شرق کم گردیده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی ها تهمت می زنند که پروژه 95 درصد پیشرفت داشته اما افتتاح نمی شوند، گفت: معمولا پیمانکاران در آخر کار پروژه را کند می نمایند تا پول بگیرد و مدیریت پروژه در این زمان بسیار سخت خواهد شد چراکه باید با پیمانکار تسویه حساب کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1221

به "پایانه شرق محل زندگی کبوترها گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه شرق محل زندگی کبوترها گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید