میورا: تجربه جام ملتها باعث پیرفت جوان هایمان می گردد

به گزارش بلاگ پو، راهیابی به فینال جام اصلا کار راحتی نبود.چون ایران و کره جنوبی سالهاست که قهرمانی بازی ها را کسب نکرده اند و حضور در این بازی برای آنها بسیار مهم بود.

میورا: تجربه جام ملتها باعث پیرفت جوان هایمان می گردد

تجربه جام ملتها باعث پیشرفت جوان هایمان می گردد

کازو یوشی میورا اسطوره فوتبال ژاپن بعد از شکست تیمش در فیال جام ملتها گفت:متاسفم که این نتیجه حاصل شد چون می خواستم مثل همه مردم کشورم شاهد پیروزیت تیم ملی در بازی نهایی باشم.به نظرم تغییراتی که نسبت به زمان جام جهانی در تیم ملی ایجاد شد، اجازه نداد تا در آخرین گام نیز پیروز باشیم. با این حال تجربه حاصل شده این پیکارها را برای تیم ملی و فوتبال کشورم بسیار می دانم.این تجربه بزرگ می تواند باعث پیشرفت تیم جوان ما در آینده گردد.

کازویوشی میورا که عضو تیم ژاپن در مسابقات جام ملت های 1992 بود و با سامورایی های آبی برنده نخستین قهرمانی شد،با وجود داشتن 51 سال سن، همچنان به عنوان بازیکن فعالیت می نماید.

زننده گل پیروزی مقابل ایران در بازی سال 92 گفت:باید در نظرگرفت که راهیابی به فینال جام اصلا کار راحتی نبود.چون ایران و کره جنوبی سالهاست که قهرمانی بازی ها را کسب نکرده اند و حضور در این بازی برای آنها بسیار مهم بود.به این ترتیب ما توانستیم گذرکنیم و به روز آخر برسیم.با همه اینها بازیکنان تیم کشورم را می ستایم و معتقدم آنها در آینده شرایط بهتری کسب خواهند کرد.

3-185

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4381

به "میورا: تجربه جام ملتها باعث پیرفت جوان هایمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میورا: تجربه جام ملتها باعث پیرفت جوان هایمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید