منتظر رونمایی از هواوی میت 30 با آرایه ای از دوربین ها به شکل دایره ای و مدرن باشید

به گزارش بلاگ پو، هواوی بی توجه به تحریم ها و شایعات در حال توسعه اسمارت فون های آینده خود است. او خیالش راحت است که همواره به گوگل اندروید دسترسی دارد؛ پس بیشتر روی ویژگی های سخت افزاری گوشی هایش تمرکز دارد.

منتظر رونمایی از هواوی میت 30 با آرایه ای از دوربین ها به شکل دایره ای و مدرن باشید

از جمله طراحی آینده نگرانه و مدرنی برای دوربین اصلی نسل بعدی پرچم دار خود تدارک دیده است.

قطعا در نیمه دوم امسال میلادی و همین طور سال آینده شاهد رونمایی از اسمارت فون هایی با 4 دوربین و بیشتر خواهیم بود. پیش بینی می گردد نوکیا 9 و گوگل پیکسل 4 با دروبین های چهارگانه معرفی شوند.

ولی پرچم دار هواوی میت 30 علاوه بر اینکه می خواهد با دوربین چهارگانه معرفی گردد؛ چینش این دوربین ها در پنل پشتی گوشی هیجان انگیزتر نشان می دهد.

طبق آخرین رندرهایی که برای اسمارت فون رده بالای هواوی میت 30 منتشر شده است؛ شاهد پیاده سازی دوربین اصلی به شکل دایره ای و بسیار زیبا و مدرن هستیم.

در این دایره 4 دوربین و یک فلاشر قرار گرفته اند ولی کاملا تعیین نیست هریک از این لنزها چه نوعی است و کارکردش در گوشی چه خواهد بود. البته، بعضی رسانه ها هم می گویند این دوربین شامل 3 لنز و یک فلاشر خواهد بود.

اگر تصور کنیم میت 30 با دوربین چهارگانه عرضه می گردد؛ شاید چینش لنزهای دوربین به این صورت باشد که لنز اصلی با زوم اپتیکال 5 برابر در وسط دایره قرار بگیرد. لنز سمت راست و بالای فلاشر می تواند لنز زمان پرواز (time-of-flight) یا لنز فرعی دیگری باشد.

لنزهای سمت چپ دایره هم می توانند مربوط به عکاسی واید و عکاسی عمیق باشند. آن طور که این رندر میت 30 نشان می دهد؛ طراحی دوربین اصلی این گوشی باید بسیار جذاب و آینده نگرانه باشد.

حرکت از طراحی مربعی به دایره ای

ما لنزی با قدرت زوم اپتیکال 5 برابر را قبلا روی گوشی های هواوی دیدیم و تازگی ندارد. گوشی P30 Pro از جمله اسمارت فون هایی است که دارای چنین لنزی ولی با طراحی مربعی است.

اما سوال مهم این است که با تغییر طراحی دوربین، آیا نحوه کار لنز اصلی و زوم اپتیکال آن نیز تغییر می نماید و به شیوه ای متفاوت از هواوی پی 30 پرو عمل خواهد نمود؟ حداقل توضیحات شرکت لایکا که سازنده این لنز ها است؛ نشان می دهد عملکردی مشابه دوربین پی 30 پرو خواهد داشت.

رندرهای جدید هواوی میت 30 توسط کاربری به نام iChangezone روی شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شدند. معمولا این کاربر تصاویری دقیق و نزدیک به اصل گوشی ها را منتشر می نماید و از این لحاظ یک منبع قابل اعتماد است.

از سوی دیگر، رندرهای جدید منتشر شده شباهت های زیادی با شایعات قبلی و همین طور تصاویر رندر منتشر شده در گذشته دارند و تفاوت های جزیی دیده می گردد. هنوز نمی دانیم تعیینات گوشی های میت 30 و میت 30 پرو چیست ولی هواوی اواسط ماه سپتامبر (شهریور ماه) از این پرچم دارها رونمایی می نماید.

در حالی که گوگل و اپل به سوی طراحی دوربین اصلی مربعی حرکت کردند؛ به نظر می رسد هواوی قبلا این طراحی را آزموده است و اکنون می خواهد روی طراحی دایره ای تمرکز کند که جذاب تر و مدرن تر است.

حداقل در رندرها میت 30 طراحی بهتری نسبت به آیفون 11 در بخش دوربین اصلی دارد.

منبع

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13463

به "منتظر رونمایی از هواوی میت 30 با آرایه ای از دوربین ها به شکل دایره ای و مدرن باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر رونمایی از هواوی میت 30 با آرایه ای از دوربین ها به شکل دایره ای و مدرن باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید