مدل هایی زیبا و جدید از کلاه تابستانی دخترانه

به گزارش بلاگ پو، کلاه تابستانی دخترانه دارای طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی است. از جمله مدل های کلاه تابستانی دخترانه مدل های با نقاب و بدون نقاب و با جنس های نخی و حصیری هستند.

مدل هایی زیبا و جدید از کلاه تابستانی دخترانه

سرویس مد و پوشاک - یکی از اکسسوری های پر هوادار و دوست داشتنی در بین افراد، کلاه است. کلاه ها در انواع زمستانه و تابستانه، مجلسی و اسپرت برای آقایان و خانم ها هر کدام استایل خاص خود را ایجاد می نمایند.

کلاه تابستانی دخترانه تنوع زیادی در مدل ها، طرح ها و رنگ ها دارد. از کلاه آفتابی دخترانه حصیری و نخی گرفته تا انواع کلاه آفتابی اسپرت دخترانه. با ما همراه باشید تا نمونه های متنوع و زیبایی از کلاه تابستانی دخترانه را ببینید و برای خرید ایده های بیشتری داشته باشید.

کلاه تابستانی دخترانه

1. کلاه های بدون نقاب

کلاه بدون نقاب به کلاهی گفته می گردد که فاقد هر گونه لبه ای است. این مدل کلاه را افرادی با تیپ خاص و شیک پسند انتخاب نموده و مورد استفاده قرار می دهند. معمولا کلاه های تابستانی بدون نقاب دارای فرم زیبا، سبکی وزن و دوخت مناسب هستند. برای جنس آن ها نیز معمولا از پارچه های مختلف سبک و خنک استفاده می نمایند.

تاریخچه کلاه فرانسوی و جدیدترین مدل های آن

2. کلاه نقاب دار

انواع کلاه تابستانی دخترانه از نوع نقاب دار آن، در روز های گرم فصل تابستان و زیر نور آفتاب، می تواند از پوست صورت شما محافظت نموده و به شما احساس راحتی و لذت بیشتری را از بیرون آمدنتان در این روز ها بدهد.

3. کلاه تابستانی دخترانه نخی

کلاه نخی از پارچه های نخی سبک و خنک درست می گردد. این مدل کلاه می تواند با جریان هوایی که از آن عبور می نماید، خنکی را فراهم کند و در صورت داشتن لبه از پوست صورت در برابر نور خورشید محافظت می نماید.

4. کلاه تابستانی دخترانه حصیری

کلاه حصیری از حصیر یعنی نخ پلی استر فراوری می گردد. این مدل کلاه از کلاه های تابستانی محبوب به شمار می رود که با وزن سبک و منافذ موجود در آن راحتی و خنکی را فراهم می نماید و از تابش نور خورشید بر صورت جلوگیری می نماید. کلاه حصیری برای پیاده روی های طولانی و کوهنوردی مناسب است.

5. کلاه آفتابگیر

کلاه آفتابگیر، کلاهی است که دارای یک لبه است که پیشانی را گرفته و به پشت سر وصل می گردد. در قسمت پشت سر ممکن است باز باشد، ممکن است کش یا چسب داشته باشد و یا گره بخورد.

سخن آخر

کلاه های تابستانی یک اکسسوری خاص برای جذاب تر شدن استایل تابستانی شما هستند که ضمناً پوست صورت شما را از آفتاب محفوظ می دارند. بسته به تیپ و لباس هایی که می پوشید می توانید یکی از انواع مدل های این کلاه ها را انتخاب کنید و از قدم زدن در یک روز داغ تابستانی لذت ببرید. شما کدام نمونه از کلاه های بالا را می پسندید؟ نظر و تجربه خود را در انتها همین صفحه و در قسمت با ما و مخاطبان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: setare.com
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8293

به "مدل هایی زیبا و جدید از کلاه تابستانی دخترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل هایی زیبا و جدید از کلاه تابستانی دخترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید