محمد طیبی: نباید پرسپولیس را قهرمان معرفی کرد

به گزارش بلاگ پو، سمیرا شیرمردی، سپاهانی ها شاید تنها تیمی باشند که در تمرینات خانگی شان از GPS استفاده می نمایند. البته با این شرایط هم بازیکنان سپاهان معتقدند تمرینات انفرادی و خانگی شان مثل تمرینات گروهی و توپی نمی گردد و شاید این تمرینات فایده چندانی نداشته باشد. سپاهان در لیگ نوزدهم کارش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی آغاز کرد اما آنها در 2، 3 هفته انتهای قبل از شیوع ویروس کرونا، عملکرد خوبی نداشتند و با پرسپولیس صدرنشین فاصله زیادی پیدا کردند. با این حال محمد طیبی مدافع خوزستانی سپاهانی ها معتقد است در 9 هفته باقی مانده ممکن است هر اتفاقی بیفتد و نباید قبل از انتها مسابقات، پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

محمد طیبی: نباید پرسپولیس را قهرمان معرفی کرد

-

اوضاع چطور است و تمرینات را چطور پیش می برید؟

در خانه هستیم و طبق برنامه ای که کادرفنی داده تمرین می کنیم.

تمرینات به صورت هماهنگ و در یک ساعت خاص برگزار می گردد یا اینکه هر زمان انجام دادید برای کادرفنی ویدئو می فرستید؟

تمرینات مشترک است و طبق برنامه همه باید آن چیزی که گفته شده را انجام دهیم اما زمان خاصی ندارد و ویدئو هم نمی فرستیم.

پس کادرفنی چطور می تواند روی تمرینات نظارت کند؟

ما GPS داریم که برنامه اش هم در گوشی هایمان نصب است. کل برنامه و کارها را به وسیله واتس اپ برای باشگاه می فرستیم و کادرفنی چک می نماید.

فکر می کنم سپاهان تنها تیمی است که از GPS در این روزها استفاده می نماید.

خیلی از تیم ها GPS ندارند و فکر می کنم 2، 3 تیم دارند که نمی دانم در این روزها از آن استفاده می نمایند یا نه.

فکر می کنی با این شرایط، تکلیف لیگ چه می گردد؟

من فکر نمی کنم ادامه پیدا کند و احتمالاً لیگ را به همین صورت تمام می نمایند.

یعنی سپاهان راضی است که لیگ به همین صورت تمام گردد و قهرمان را اعلام نمایند؟

راضی نیستیم چون 9، 10 بازی دیگر باقی مانده. ممکن است لیگ را تعطیل نمایند اما نباید قهرمان معین نمایند. به هر حال این اوضاع دست ما نیست و نمی گردد بازی کرد چون خطرناک است. پس نباید نتیجه نهایی اعلام گردد.

-

با اختلاف امتیازی که پرسپولیس با دیگر تیم ها دارد، یعنی فکر می کنید هنوز شانس قهرمانی دارید؟

چند سال پیش سپاهان پنجم جدول بود اما در 7، 8 بازی آخر نتایج خیلی خوبی گرفت و قهرمان شد. پس چیزی قابل پیش بینی نیست. یا بگذارند شرایط بهتر گردد و بعد مسابقات را ادامه دهند یا اینکه با همین شرایط و بدون اینکه قهرمان اعلام گردد، بازی ها را تمام نمایند.

اگر فیفا یا AFC چنین تصمیمی بگیرند چه؟

آن وقت دیگر دست ما نیست. اگر فیفا و AFC چنین تصمیمی بگیرند همه مطیع هستیم اما فکر نمی کنم قهرمان را تعیین نمایند چون 9 بازی باقی مانده و این یعنی 27 امتیاز که کم نیست.

یک پیشنهاد دیگر که این روزها مطرح شده این است که امتیازات بازی های رفت را برای بازی های برگشت باقی مانده در نظر بگیرند و طبق آن لیگ را به سرانجام ببرند تا قهرمان و تیم های سقوط نموده تعیین شوند...

من این مسأله را نشنیده ام اما فکر نمی کنم منصفانه باشد. شرایط تیم ها نسبت به نیم فصل اول تغییر نموده. ضمن اینکه شرایط بازی ها در نیم فصل دوم سخت تر شده و میزبان و میهمان ها هم تغییر می نمایند و اجحاف در حق تیم هایی است که در برگشت میزبان می شدند. کلاً به این صورت هم نباید پرسپولیس را قهرمان کرد.

سال 98 چطور بود؟

من یک ماه و نیم است که به اصفهان آمده ام و اهداف بزرگی با سپاهان دارم که می خواهم به آن برسم. اما قبل از آن در نفت مسجدسلیمان بودم که یک نیم فصل خیلی خوب با این تیم داشتم. تا زمانی که من آنجا بودم نفت مسجدسلیمان پنجم و ششم جدول بود و یک نیم فصل بدون باخت داشتیم که برای خودم و تیم خیلی خوب بود. در سپاهان هم شرایطم خوب بود و خیلی دوست داشتم در بازی مهم و حساس مقابل پرسپولیس جلوی طرفداران تیم مان یکی از بهترین بازی ها را انجام دهم اما نگذاشتند بازی برگزار گردد. طرفداران یک سال منتظر بودند تا چنین بازی مهمی را ببینند اما ناگهان گفتند نمی گردد و باید بدون طرفدار برگزار گردد که سخت بود. ما واقعاً می خواستیم بازی کنیم. هتل بودیم و قرار بود ساعت 2 سمت استادیوم حرکت کنیم اما طرفداران زیادی جلوی تیم را گرفتند.

از این بحث زمان زیادی گذشته و شاید جالب نباشد باز هم به آن برگردیم اما واقعاً اگر سپاهان می خواست بازی کند چرا به محض اینکه به استادیوم رسید وارد زمین نشد؟

نمی شد با لباس گرمکن توی زمین برویم.

اما سهیل مهدی بارها خاطرنشان کرد از اعضای تیم خواسته بود در اتوبوس لباس عوض نمایند و بلافاصله بعد از رسیدن به استادیوم، وارد زمین شوند که این اتفاق نیفتاد.

اصلاً نمی شد. سپاهان یک باشگاه حرفه ای است و لباس بازیکن از قبل در رختکن آماده و آویزان می گردد که هر بازیکن آنجا آماده می گردد و به زمین می رود. مگر پرسپولیس، اتوبوس تیم ما را ندید که ما را پیاده کرد و از استادیوم خارج شد؟ خودشان دنبال بهانه بودند که بازی ننمایند.

خب بعد از اینکه به رختکن رفتید و لباس بازی را پوشیدید چرا به زمین نیامدید و اینقدر طول کشید که آماده شوید؟

به نظرم زیاد طول نکشید. ما منتظر داوران بودیم که توی راهرو بیایند و به زمین برویم اما نیامدند. وقتی هم آمدیم، آنها جمع کردند و رفتند.

بگذریم، به نظرت بهترین بازیکن سال 98 کدام بود؟

پیغام نیازمند. پیغام واقعاً خیلی خوب است. او هم به لحاظ فنی، هم شخصیتی و هم اخلاقی همه چیز تمام است و من خیلی قبولش دارم.

برای سال 99 چه آرزویی داری؟

امیدوارم کلاً این بیماری نابود گردد و تمام مردم سلامت و خوش باشند. از مردم عزیز کشورمان می خواهم در خانه بمانند تا این ویروس ریشه کن گردد. ضمن اینکه از جامعه پزشکی، به خصوص پزشکان و پرستاران که از جان خود برای یاری به بیماران مایه می گذارند تشکر می کنم و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. باید قدر این عزیزان را بیشتر از قبل دانست و همه یاری کنیم زودتر این ویروس ریشه کن گردد تا آنها هم نفس راحتی بکشند و به خانواده هایشان برگردند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23463

به "محمد طیبی: نباید پرسپولیس را قهرمان معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد طیبی: نباید پرسپولیس را قهرمان معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید