مبالغ اقساط کسر شده باید به حساب ها مسترد گردد

به گزارش بلاگ پو، تمام دریافت کنندگان وام قرض الحسنه فارغ از این که امکان پرداخت یا وصول اقساط از آن ها وجود داشته باشد و نیز قطع نظر از نوع کسب و کار و فعالیت دریافت کننده قرض الحسنه، مشمول استفاده از مزایای بخشنامه تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند.

مبالغ اقساط کسر شده باید به حساب ها مسترد گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، از این رو بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی موظفند چنانچه مبالغ اقساط قرض الحسنه سررسید شده در بازه زمانی موضوع مصوبه مورد اشاره از حساب تسهیلات گیرندگان یا ضامنین آن ها برداشت شده است را مسترد نمایند.

پیرو بخشنامه شماره 98.435652 مورخ 15 .12 .1398 موضوع ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار درخصوص تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات به دلیل شیوع ویروس کرونا، بدین وسیله در پی برخی گزارش های دریافتی مبنی بر برداشت های متفاوت و بعضاً ناصحیح از گستره شمول مصوبه فوق به ویژه در مورد دریافت نمایندگان تسهیلات قرض الحسنه و نیز طرح برخی شکایات، سئوالات و ابهامات در این رابطه، متذکر می گردد تمام دریافت نمایندگان قرض الحسنه فارغ از این که امکان پرداخت یا وصول اقساط از آن ها وجود داشته باشد و نیز قطع نظر از نوع کسب و کار و فعالیت دریافت نماینده قرض الحسنه، مشمول استفاده از مزایای بخشنامه فوق الذکر هستند.

لذا بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی موظفند چنانچه مبالغ اقساط قرض الحسنه سررسید شده در بازه زمانی موضوع مصوبه مورد اشاره از حساب تسهیلات گیرندگان یا ضامنین آن ها برداشت شده است را مسترد نمایند.

با توجه به موارد بیان شده، مراتب به قید تسریع و با لحاظ مفاد بخشنامه شماره 149153 .96 مورخ 16 .5 .1396 به تمام واحدهای ذی ربط آن بانک یا مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ شده و بر حسن اجرای آن نظارت دقیق به عمل آید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22816

به "مبالغ اقساط کسر شده باید به حساب ها مسترد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبالغ اقساط کسر شده باید به حساب ها مسترد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید