لوپتگی: چرا نباید بنزما فصل را با 30 یا 40 گل به خاتمه ببرد؟

به گزارش بلاگ پو، سرمربی کهکشانی ها از عملکرد زننده دو گل تیمش در بازی شب گذشته مقابل لگانس تمجید کرد.

لوپتگی: چرا نباید بنزما فصل را با 30 یا 40 گل به خاتمه ببرد؟

به گزارش خبرنگاران، خولن لوپتگی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سوم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر یک از سد لگانس گذشتند و رکورد صد درصد پیروزی خود را حفظ کردند، پس از این بازی در پاسخ به این پرسش که آیا بنزما با روند گلزنی که در پیش گرفته می تواند مدعی دریافت جایزه پیچیچی - جایزه بهترین گلزن لالیگا - گردد؟، گفت: چرا که نه؟ چرا نباید بنزما فصل را با 30 یا 40 گل به خاتمه ببرد؟ به هر حال مهم تیم و عملکرد کل تیم است. بنزما بازیکن بزرگی است و همیشه همین طور بوده است. بنزما بابت کاری که می نماید، شایسته احترام است. کریم بابت کمک به تیم خوشحال است و به همین شکل هم به کارش ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بنزما به همراه گرث بیل و مارکو آسنسیو در ادامه در ترکیب اصلی رئال مادرید بازی خواهند کرد؟، گفت: واژه لمس ناپذیر در موضوع ترکیب اصلی وجود خارجی ندارد. ما بازیکنان فوق العاده ای داریم و گاهی اوقات بازیکنی جای بازیکن دیگری را می گیرد.

سرمربی کهکشانی ها در خصوص استفاده از تبیو کورتوا به جای کیلور ناواس در این بازی نیز یادآور شد: من برنامه خاصی برای استفاده از دروازه بانانم ارائه نکرده بودم، اما می دانستیم که قرار است در این بازی از کورتوا بازی کنیم. ما دروازه بانان فوق العاده ای داریم و سعی خواهیم کرد تا بهترین راه چاره برای استفاده از آنها را پیدا کنیم.

لوپتگی ادامه داد: در این بازی تصمیم به استفاده از کورتوا گرفتیم، اما ما گزینه های فوق العاده ای در پست دروازه بان داریم. کیلور ناواس بازیکن ما است و پیش از اینکه به عنوان بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب گردد، عملکرد فوق العاده ای مقابل جیرونا داشت. به هر حال تصمیم در خصوص استفاده از بازیکنان را در زمین می گیریم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1175

به "لوپتگی: چرا نباید بنزما فصل را با 30 یا 40 گل به خاتمه ببرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: چرا نباید بنزما فصل را با 30 یا 40 گل به خاتمه ببرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید