لایروبی تالاب کیاکلایه لنگرود تاکنون انجام نشده است

به گزارش بلاگ پو، سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه لایروبی تالاب کیاکلایه تاکنون انجام نشده و بلاتکلیف است اضافه نمود: ساماندهی رودخانه ها از دیگر اقداماتی است که در شهرستان در حال اجرا است ولی احتیاج به توجه و همکاری بیشتر سازمان آب منطقه ای با مسؤولین شهرستان است.

لایروبی تالاب کیاکلایه لنگرود تاکنون انجام نشده است

به گزارش خبرنگاران، محمد رنجبر در جلسه منابع آب شهرستان لنگرود که با حضور مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید گفت: مباحث آب زراعی یکی از مسائل مهم مسؤولین شهرستان است.

وی اضافه کرد: لنگرود در انتهای سد سنگر برای دریافت آب زراعی برای شالیزارها قرار گرفته است که همیشه برای کشاورزان دغدغه است و مسؤولین کوشش می نمایند تا کشاورزان کمترین آسیب را ببینند. مسائل کشاورزان جدی است و باید کوشش بیشتری کرد.

رنجبر توضیح داد: چند ایستگاه پمپاژ و چاه های باقیمانده و تجهیزات آن جزو مطالبات کشاورزان لنگرودی است که از متولیان استانی درخواست می گردد در امسال وضعیت این موارد را تعیین نمایند.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه لایروبی تالاب کیاکلایه تاکنون انجام نشده و بلاتکلیف است اضافه کرد: ساماندهی رودخانه ها از دیگر اقداماتی است که در شهرستان در حال اجرا است ولی احتیاج به توجه و همکاری بیشتر سازمان آب منطقه ای با مسؤولین شهرستان است.

رنجبر همچنین به وجود 48 ایستگاه پمپاژ برای زمین های زراعی اشاره نمود و یادآور شد: از این تعداد 27 ایستگاه مربوط به جهاد کشاورزی و بقیه مربوط به آب منطقه ای است که در حال حاضر همه این ایستگاه ها فعال هستند.

وحید خرمی،مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای گیلان در ادامه این جلسه گفت: در سال گذشته شرایط سختی در زمینه آب زراعی داشتیم اما با کارهای جهادی اجرا شده دستگاه های متولی آب زراعی، دغدغه کشاورزان استان در زمینه کمبود آب زراعی کاهش پیدا کرد.

خرمی، از قرار دریافت لایروبی تالاب کیاکلایه در برنامه های آب منطقه ای گیلان اطلاع داد و گفت: 100 هکتار از تالاب کیاکلایه لنگرود با اعتبار حدود پنج میلیارد تومانی در تابستان سالجاری لایروبی می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6413

به "لایروبی تالاب کیاکلایه لنگرود تاکنون انجام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایروبی تالاب کیاکلایه لنگرود تاکنون انجام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید