قزاقستان از احتمال تعویق مذاکرات آستانه اطلاع داد

به گزارش بلاگ پو، وزیر خارجه قزاقستان از احتمال برگزار نشدن مذاکرات فرایند آستانه در پایتخت این کشور اطلاع داد.

قزاقستان از احتمال تعویق مذاکرات آستانه اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر خارجه قزاقستان روز سه شنبه از احتمال برگزار نشدن مذاکرات فرایند آستانه در موعد مقرر اطلاع داد.

به نوشته وبگاه رادیو اروپای آزاد قرار بود مذاکرات فرایند آستانه مطابق برنامه ماه جاری در شهر نور سلطان پایتخت قزاقستان برگزار گردد.

مختار تیلوبردی وزیر خارجه قزاقستان به خبرنگاران گفت که زمان برگزاری دقیق دور بعدی این گفتوگوها تعیین نیست. وی بدون ذکر علت این تصمیم گفت که برگزاری این دور از مذاکرات در ماه جاری میلادی پیشتر در دسامبر (آذر ماه) اتخاذ شده بود.

پیشتر قرار بود تهران ماه مارس (اسفند ماه) میزبان این نشست باشد و میخائیل بوگدانوف، معاون رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و معاون وزیر خارجه این کشور آن را به پذیرش ترکیه منوط نموده بود. (جزئیات بیشتر)

مذاکرات موسوم به فرایند آستانه هرساله در پایتخت قزاقستان از سال 2015 به این سو برگزار می گردد و در آن نمایندگانی از ایران، روسیه و ترکیه برای برطرف هرچه زودتر بحران در سوریه کوشش دارند.

ق

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21576

به "قزاقستان از احتمال تعویق مذاکرات آستانه اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزاقستان از احتمال تعویق مذاکرات آستانه اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید