عطایی: هر هفته بازی با تیمی که استراحت داشته، سخت است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: متاسفانه در هر هفته باید با تیمی بازی کنیم که در هفته قبلش با قرعه استراحت روبرو شده است و این مسئله کار ما را سخت تر می نماید.

عطایی: هر هفته بازی با تیمی که استراحت داشته، سخت است

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شکست ناباورانه اخیر تیمش برابر تیم انتهای جدولی عقاب نهاجا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما عقاب بسیار بهتر از ما بازی کرد. در کل بازی بسیار پایاپای و نزدیکی بود، هرچند از عملکرد بازیکنانم اصلا راضی نیستم.

او درباره دلایل باخت کاله برابر عقاب گفت: در کار تهاجمی بسیار ضعیف عمل کردیم و در حملات اول نمایش خوبی نداشتیم و در مقابل حریف نیز از این فرصت استفاده کرد و با بهره گیری مناسب از توپ های برگشتی توانست بر ما چیره گردد.

عطایی در خصوص شرایط سالن نیروی هوایی که بازی های عقاب نهاجا در آن برگزار می گردد، گفت: به نظرم سالن نیروی هوایی بسیار خوب است و از نظر کیفی در حد سالن آموزشگاه المپیک است. هر چند نوع کفپوش آن چوب نیست اما مسئله ای برای بازی کردن در آن وجود ندارد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در خصوص قرعه این تیم در دوره مقدماتی لیگ برتر والیبال و همچنین هدف گذاری این باشگاه در فصل جاری اظهار کرد: متاسفانه در هر هفته باید با تیمی بازی کنیم که در هفته قبلش با قرعه استراحت روبرو شده است و این مسئله کار ما را سخت تر می نماید چراکه رقیبمان با توان بیشتری برابر ما ظاهر می گردد. متاسفانه این از ضعف های برگزاری لیگ با تعداد تیم های فرد است. درباره هدف گذاری باشگاه نیز باید بگویم که هدف اصلی ما صعود به مرحله پلی آف است و در حال حاضر برنامه ای برای حضور در بین چهار تیم سرانجامی نداریم زیرا در این فصل بودجه باشگاه بسیار کم بود و باید متناسب با بودجه انتظار داشته باشیم.

بهروز عطایی در سرانجام درباره مدت زمان قراردادش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان گفت: هنوز با تیم ملی جوانان قرارداد دارم و تا سرانجام رقابت های قهرمانی دنیا سرمربی تیم ملی جوانان هستم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2726

به "عطایی: هر هفته بازی با تیمی که استراحت داشته، سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: هر هفته بازی با تیمی که استراحت داشته، سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید