طباطبایی: داربی 88 برای استقلال مهم تر و حساس تر است

به گزارش بلاگ پو، پیشکسوت استقلال معتقد است داربی پایتخت برای این تیم از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

طباطبایی: داربی 88 برای استقلال مهم تر و حساس تر است

به گزارش خبرنگاران، هشتادوهشتمین تقابل تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنج شنبه ساعت 18:30 در چارچوب لیگ برتر ایران برگزار می گردد. در حال حاضر پرسپولیس با 15 امتیاز در رده دوم و استقلال با هفت امتیاز در صندلی یازدهم قرار دارند.

هادی طباطبایی، دروازه بان سال های نه چندان دور استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، دیدار دو تیم بزرگ پایتخت را فیزیکی برشمرد و گفت: به خاطر شرایطی که هر دو تیم در فصل جاری دارند، بازی درگیرانه و فیزیکی را مشاهده خواهیم کرد. استقلال و پرسپولیس از قدرت بدنی و فیزیکی بازیکنان خود در این بازی بهره خواهند برد و شاید بازی تاکتیکی و تکنیکی نباشد.

او با بیان این که بازی دو تیم فارغ از هر اتفاقی حساسیت بالایی دارد گفت: بعضا حساسیت از روی سکوها یا در پاره ای مواقع هم از داخل زمین به سکوها منتقل می گردد. بدون شک این دیدار برای بازیکنان و طرفداران از حساسیت بالایی برخوردار است.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر این که این تیم از اواخر فصل جاری تاکنون نامهربانی های زیادی دید، افزود: استقلال قدرتمند فصل گذشته نیازی به تغییرات آنچنانی نداشت اما دچار تغییرات شد. اتفاقات زیادی پیرامون تیم افتاد که امروز استقلال در چنین شرایطی است. استقلال از خیلی ها از جمله مدیریت تیم، نامهربانی دید.

طباطبایی افزود: آرزوی ما این است که برنده بازی شویم. ان شاءالله تیم نتیجه خوبی را از این بازی بگیرد.

پیکشسوت استقلال با امتناع از پرداختن به شرایط فنی این تیم، اظهار کرد: بازی با پرسپولیس بسیار حساس است و ترجیح می دهم در شرایط کنونی به این مسائل نپردازم. بعد از بازی درباره شرایط فنی و اتفاقاتی که در تیم رخ داد صحبت می کنم. آرزوی من این است که بازی را ببریم.

او در خاتمه گفت: داربی برای استقلال مهم تر و حساس تر است. ان شاءالله استقلال می تواند پرسپولیس را شکست دهد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1845

به "طباطبایی: داربی 88 برای استقلال مهم تر و حساس تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: داربی 88 برای استقلال مهم تر و حساس تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید