طباطبایی: تیم ملی کاراته در شرایط بسیار خوبی است، مهم ترین برنامه ما موفقیت در المپیک است

به گزارش بلاگ پو، رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه هدف اصلی ما کسب سهمیه های کامل المپیک و موفقیت در این رویداد بزرگ است، گفت: خوشبختانه تیم ملی مقتدرانه به جهت خود ادامه می دهد.

طباطبایی: تیم ملی کاراته در شرایط بسیار خوبی است، مهم ترین برنامه ما موفقیت در المپیک است

سید حسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته در گفت وگو با خبرنگاران، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم های ملی کاراته ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: خوشبختانه در بخش دختران نتایج خوبی در بخش کاتا و کومیته گرفتیم و نتایج در مجموع راضی نماینده بود. در بخش پسران نیز امتیازات بسیار خوبی را در راه کسب سهمیه المپیک به دست آوردیم. امیدوارم بتوانیم جهت رسیدن به المپیک را پر قدرت ادامه بدهیم و در نهایت سهمیه کامل حضور در المپیک را کسب کنیم.

رییس فدراسیون کاراته اضافه کرد: تیم ملی مردان از پنج شنبه اردوی خود را برای حضور در رقابت های گرندپری ژاپن شروع نموده و ان شاءالله با انگیزه و قدرت بالا راهی این رویداد خواهد شد. امیدوارم با توجه به شرایط خوبی که در تیم ملی حاکم است بتوانیم از این رویداد نیز امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم.

وی درباره کار سخت کسب سهمیه المپیک در یکی از سه وزن گفت: کار ما در سبک وزن مقداری سخت است و راه سختی برای دریافت سهمیه به وسیله رنکینگ خواهیم داشت. با این وجود ظرفیت بالایی داریم و با توجه به برنامه ریزی خوب کادر فنی تیم ملی امیدوار هستیم در سبک وزن نیز جواز حضور در المپیک را به دست بیاوریم.

طباطبایی در ادامه گفت وگو با خبرنگاران، درباره محرومیت امیر مهدی زاده از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به دلیل حرکت اعتراضی که یک سال پیش هنگام دریافت مدال در بازی های آسیایی داشته است، گفت: مسئولان کنفدراسیون کاراته آسیا علی رغم قول شفاهی که در جاکارتا داده بودند و تاکید نموده بودند بخگرددگی شامل حال مهدی زاده خواهد شد اما در عمل او را از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محروم کردند. مهدی زاده ظرفیت بالایی دارد و هر چند این فرصت را برای افزایش امتیاز از دست داد اما شایستگی زیادی دارد و با انگیزه تر از قبل در مسابقات پیش رو حضور خواهد داشت.

رییس فدراسیون کاراته درباره کوتاهی مسئولان قبلی فدراسیون کاراته در پیگیری این موضوع گفت: هیچ عمدی در کار نبوده اما به هر حال مسئولان قبلی فدراسیون روی قول شفاهی کنفدراسیون آسیا حساب نموده بودند. به هر حال کاری است که انجام شده و بازگشت به عقب و مرور چرایی این اتفاق سودی ندارد. مسائل ایجاد شده در راه رسیدن به اهدافمان نباید ما را از هدف اصلی دور کند. هدف اصلی ما کسب سهمیه های کامل المپیک 2020 است و مهم ترین برنامه ما نیز موفقیت در این رویداد بزرگ است.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی بر تیم ملی کاراته حاکم است، گفت: تیم بسیار منسجم و خوبی در اختیار داریم و همگی انگیزه بالایی دارند تا برای کشور افتخارآفرینی نمایند. کادر فنی بسیار خوبی نیز داریم که نقش معین نماینده ای در کسب این موفقیت ها ایفا می نماید. شهرام هروی از سرمایه های کاراته ایران است که بارها عناوین قهرمانی دنیا و آسیا را برای کشورمان در رقابت های تیمی به ارمغان آورده است. او با داشتن کارنامه ای درخشان، ظرفیت بسیار بالایی هم در بحث فنی و هم در بحث مدیریت تیم ملی دارد. خوشحالیم که هروی تیمی قدرتمند را تشکیل داده و به موفقیت های زیادی رسیده است. فدراسیون نیز به طور کامل از سرمربی تیم ملی حمایت می نماید.

طباطبایی درباره برگزاری سمینار داوری کاراته در اصفهان با حضور رییس کمیته داوران فدراسیون دنیای، گفت:به اتفاق دبیرکل کمیته ملی المپیک در این سمینار حضور داشتیم و از خاویر اسکالانته نیز دعوت کردیم تا در این سمینار به تدریس بپردازد که مورد موافقت او نهاده شد. سمینار بسیار خوب و پرباری برای داوران ایران خواهد بود و قطعا به رشد داوری کاراته ایران یاری زیادی خواهد نمود.

وی در انتها با بیان اینکه رقابت های بین المللی کاراته جام صلح و دوستی اواخر شهریور ماه در ارومیه برگزار می گردد، گفت: رییس فدراسیون دنیای نیز در پیامی از قصد ایران برای برگزاری این رویداد قدردانی کرد و آن را پر اهمیت دانست. سعی ما این است که این رقابت ها را با حضور حداکثری کشورهای مختلف برگزار کنیم چرا که سطح کمی و کیفی این رقابت ها اهمیت زیادی برای ما دارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9710

به "طباطبایی: تیم ملی کاراته در شرایط بسیار خوبی است، مهم ترین برنامه ما موفقیت در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: تیم ملی کاراته در شرایط بسیار خوبی است، مهم ترین برنامه ما موفقیت در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید