سوریه پایان ماه رمضان مرزهای زمینی با لبنان را باز می کند

به گزارش بلاگ پو، مقام های سوریه تصمیم دارند گذرگاه های زمینی با لبنان که پس از ثبت اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور بسته شدند را در خاتمه ماه رمضان بازگشایی کنند.

سوریه پایان ماه رمضان مرزهای زمینی با لبنان را باز می کند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت النشره، سوریه در نظر دارد در راستای کاهش اقدامات احتیاطی مرتبط با ویروس کرونا، مرزهای خود با لبنان را در انتها ماه رمضان بازگشایی کند.

علاء ابراهیم، استاندار ریف دمشق تاکید کرد، به زودی قرنطینه منطقه السیده زینب در ریف دمشق پس از اتمام آزمایش های وزارت بهداشت سوریه که از 800 مورد فراتر رفته، برداشته می شوند. بیشتر نتایج آزمایش در منطقه السیده زینب منفی و مبتلایان ثبت شده در حومه این منطقه بودند.

وی اعلام کرد: دمشق پذیرای افرادی از لبنان بوده که تعداد آنها حدود 700 تن است. این افراد به مدت 14 روز در الدویر قرنطینه شده اند.

وی افزود، لغو قرنطینه از منطقه منین در ریف دمشق پس از حصول اطمینان از عدم وجود مبتلا در این منطقه صورت گرفت که به مدت 25 روز قرنطینه شد و سپس شرایط به حالت عادی بازگشت.

پیش از این وزارت کشور سوریه اعلام کرد، از 23 مارس 2020 همه گذرگاه های زمینی این کشور را به روی افرادی که از لبنان بازمی گردند از جمله شهروندان سوری به دلیل بیم از انتشار ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی می بندد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25382

به "سوریه پایان ماه رمضان مرزهای زمینی با لبنان را باز می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه پایان ماه رمضان مرزهای زمینی با لبنان را باز می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید