زمان دقیق اجرای مالیات بر عایدی سرمایه تعیین نیست

به گزارش بلاگ پو، زمانی گفت: با توجه به حجم بالای کار های مالی در دولت، زمان دقیقی برای اجرای طرح مالیات بر عایدی سرمایه نمی توان خاطرنشان کرد.

زمان دقیق اجرای مالیات بر عایدی سرمایه تعیین نیست

به گزارش ، به نقل از ایبِنا؛ احمد زمانی معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه مالیات بر عایدی سرمایه، اضافه کرد: طرح پیش نویس مالیات بر عایدی سرمایه، با امضای وزیر اقتصاد به دولت تقدیم می گردد و البته در هیئت دولت هم به دلیل آنکه حجم کار های مالی بالا است، نمی توان زمان دقیقی برای اجرای آن اعلام نمود.

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی تاکید نمود: برای اجرای این طرح باید وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان را راه اندازی کند و تا زمانی که این سامانه اجرایی نگردد، امکان شناسایی خانه هم وجود ندارد؛ ضمن اینکه در این سامانه باید مدت خالی ماندن واحد مسکونی، دلیل آن و تعداد واحد ها آنالیز گردد که البته در سال 94 در قانون به این موضوع پرداخته شده است.

به گفته این مقام مسئول، وزارت راه و شهرسازی درباره اجرایی شدن این سامانه اعلام نموده که به دلیل آنکه شهرداری ها دسترسی کامل به همه اطلاعات مسکن دارند، راه اندازی این سامانه برای شهرداری راحت تر است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8859

به "زمان دقیق اجرای مالیات بر عایدی سرمایه تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دقیق اجرای مالیات بر عایدی سرمایه تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید