ریوالدو: بارسلونا باید بیشتر مراقب مسی باشد

به گزارش بلاگ پو، اسطوره باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد که لیونل مسی بازیکن مهمی برای کاتالان هاست و این باشگاه باید بیشتر مراقب او باشد.

ریوالدو: بارسلونا باید بیشتر مراقب مسی باشد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در حالی در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک اینتر را شکست داد که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی این تیم پس از هفته ها غیبت به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی کاتالان ها قرار گرفته بود.

ریوالدو، اسطوره برزیلی بارسلونا در تازه ترین اظهارنظر خود گفت: اهمیت مسی در پیروزی بارسلونا مقابل اینتر مهر تأییدی بر صحبت من است که باشگاه بارسلونا باید در این مقطع از دوران حرفه ای او بیشتر مراقب لئو باشد. باشگاه باید اجازه دهد مسی به طور کامل ریکاوری کند و دیگر دردی نداشته باشد و بدون ترس برای تصاحب هر توپی بجنگد. باید بعد از سلامت کامل به لئو اجازه حضور در میدان داده شود. حضور مسی برای بارسلونا بسیار اهمیت دارد به خصوص زمانی که در فرم ایده آل باشد.

وی در ادامه گفت: بارسلونا باید روز یکشنبه در لالیگا به دیدار سویا برود و احتمالاً مسی هم دوست دارد بازی کند، اما به نظر من کادر پزشکی بارسا باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد که آیا بازی طولانی مدت پس از بازگشت از مصدومیت می تواند برای مسی خطرناک باشد یا خیر. گاهی اوقات نیاز است که چند جلسه تمرینی ریکاوری انجام شود.

اسطوره باشگاه بارسلونا شرح داد: بازی با سویا بازی مهمی است، اما بازی های زیادی در لالیگا هنوز مانده، بنابراین بارسلونا با استراحت بیشتر به مسی بعداً پاداش این کار را خواهد گرفت.

مسی در چهار دیداری که این فصل برای آبی واناری ها به میدان رفته هنوز پیروز به گلزنی نشده، اما در حضور 210 دقیقه ای اش در میدان، دو پاس گل برای همبازی های خود ساخته است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12984

به "ریوالدو: بارسلونا باید بیشتر مراقب مسی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریوالدو: بارسلونا باید بیشتر مراقب مسی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید