رفعتی: فتحی چهره فوتبالی است و تصمیم یاری داور را پذیرفت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، داود رفعتی با بیان این موضوع گفت: بعدازظهر امروز نشستی را با حضور امیرحسین فتحی - مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار و درخصوص اعتراضات تیم استقلال تهران درباره گلی که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان مردود اعلام شد، صحبت کردیم. در ابتدا باید بگویم فتحی، یک چهره فوتبالی است و سالهاست که در فوتبال فعالیت می نمایند و برای همه ما قابل احترام هستند.

رفعتی: فتحی چهره فوتبالی است و تصمیم یاری داور را پذیرفت

وی در ادامه اضافه نمود: دلایلی را که باعث مردود شدن گل استقلال در این صحنه وجود داشت و اینکه چرا یاری داور و داور پشت دروازه تشخیص دادند که آن توپ اوت شده و در آن شرایط پای چپ بازیکن استقلال روی خط بود و توپ هم روی هوا قرار داشت را کاملاً شرح دادم. با توجه به اینکه فتحی خودش سال ها در فوتبال است و با این مقوله کاملاً آشناست، تصمیم یاری داور و داور پشت دروازه را پذیرفتند.

رفعتی با اشاره به دوربین های حاضر در استادیوم آزادی گفت: با توجه به عدم وجود دوربین روی خط دروازه، امکان تشخیص قاطع و کامل که توپ بیرون رفته است، نیست. بنابراین تنها کسی که می تواند در این شرایط تشخیص دهد که توپ اوت شده، یاری داور و داور پشت دروازه است.

وی در ادامه بیان نمود: درباره صحنه مشکوک این دیدار با شمس المائدین - رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا و یک داور بحرینی صحبت کردم و آنها عنوان کردند از زاویه دیدی که این صحنه فیلمبرداری شده است، اظهار نظر سخت است. اما باید به تصمیم یاری داور و داور پشت دروازه احترام گذاشت، چرا که آنها بهترین زاویه دید در آن لحظه داشتند. ضمن اینکه نظرات آنها را به مدیرعامل باشگاه استقلال نیز گفتم.

رئیس دپارتمان داوران در انتها در مورد عملکرد فغانی گفت: اول از تیم های پدیده و سپاهان تشکر کنم، چرا که نهایت همکاری را با تیم داوری داشتند. در استادیوم بودم و از نزدیک این بازی را تماشا کردم. در دقیقه 6 بازی خطای پنالتی رخ داد و تنها کسی به صحنه نزدیک بود، داور مسابقه بود. که با این تصویر تلویزیونی تشخیص سخت است، ولی به نظر کارشناسان احترام می گذارم. آنچه مسلم است بازی پدیده و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار بود و معتقدم فغانی به خوبی توانست این بازی را کنترل کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7050

به "رفعتی: فتحی چهره فوتبالی است و تصمیم یاری داور را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفعتی: فتحی چهره فوتبالی است و تصمیم یاری داور را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید