رانت در شبکه توزیع خارج از استان زنجان انجام می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، با بیان اینکه مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار استان بر روی کاغذ بسیار مطلوب و قابل قبول بوده اما عملیاتی نمی گردد، اضافه نمود: یکی از ضرورت های امروز با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، بحث افزایش حضور و فعالیت ناظران و بازرسان برای کنترل بازار است که معتقدیم این مهم با همکاری همه دستگاه ها محقق می گردد.

رانت در شبکه توزیع خارج از استان زنجان انجام می گردد

وی با تاکید بر اینکه هیچ تخلفی در این ایام از سوی هیچ صنفی قابل اغماض نبوده و باید با همه متخلفان در چارچوب قانون برخورد جدی گردد، توضیح داد: امروز احتیاج داریم که برنامه ریزی های انجام شده در زمینه تنظیم و کنترل بازار به صورت عملیاتی به اجرا گذاشته شده و مردم نیز از خروجی آن که ایجاد آرامش در بازار است، بهره مند شوند، به همین خاطر انتظار داریم عملیات اجرایی در این زمینه با سرعت بیشتری انجام گردد.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمار توزیع مواد تنظیم بازار در 11 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از آن است که این افزایش نشان دهنده وجود رانت در شبکه توزیع خارج از استان است، ادامه داد: یکی از نکاتی که بازرسان، اصناف و فرمانداران باید مورد توجه قرار دهند، این است که همکاری شورای تامین باید بیشتر و ارتباط و تعامل در این زمینه بهتر باشد.

حقیقی در ادامه، یکی از مسائل امروز در زمینه تامین اقلام اساسی مردم را وجود تفاوت در قیمت مرغ دانست و اظهار کرد: متاسفانه تفاوت قیمت مرغ در استان های مختلف مشکل ساز شده است اما با این وجود به مردم این اطمینان را می دهیم که به هیچ وجه نگران تامین مایحتاج شب عید نباشند و این بدان معنی است که در این رابطه هیچ مسئله ای در استان وجود ندارد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه یکی از نکات مهم، ارتباط خوب مدیران با مردم است که متاسفانه این مهم امروز محقق نشده و مدیران ارتباط خوبی با مردم ندارند و همین امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم می نماید، یادآور شد: باید کوشش کنیم که حتی کوچک ترین نارضایتی ها را در بین مردم از بین ببریم، نارضایتی هایی مثل نبود سرویس بهداشتی در سطح شهر و ... نباید نادیده گرفته گردد.

حقیقی با تاکید بر اینکه با متخلفان در بازار، کسانی که همگام با مردم و تابع قانون نیستند به شدت برخورد می گردد، گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد عده ای با سوء استفاده، ثبات بازار ررا بهم بریزند و با سوء استفاده نمایندگان از شرایط موجود در بازار باید برخورد شدید و بدون اعمال جریمه واحد صنفی آنها تا انتها تعطیلات نوروز بسته گردد، چرا که اجازه نمی دهیم عده ای ثبات نرخ بازار را برهم بریزند.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهروندان زنجان در مورد وجود سد معبر در بعضی معابر شهر زنجان دغدغه جدید ارند، لزوم ورد برنامه ریزی شده شهرداری زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید راه حلی برای برطرف این مشکل و ساماندهی آن اندیشیده گردد؛ چراکه بعضی مغازه داران اقدام به در نظر دریافت جای پارکینگ برای خود می نمایند و باید با این واحدها به جد برخورد گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4843

به "رانت در شبکه توزیع خارج از استان زنجان انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانت در شبکه توزیع خارج از استان زنجان انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید