دو گوشی جدید میان رده گوگل اندروید Q بتا را دریافت نمی کنند!

به گزارش بلاگ پو، بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است گوشی های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL تا ماه آینده واجد شرایط دریافت نسخه اندروید Q بتا نخواهند بود.

دو گوشی جدید میان رده گوگل اندروید Q بتا را دریافت نمی کنند!

به گزارش خبرنگار ، پیش تر در خبری که در فضای مجازی منتشر شده بود متوجه شدیم که هر دو گوشی های گوگل پیکسل 3a و پیسکل 3a XL دارای یک نسخه قدیمی تر پچ امنیتی اندروید هستند که در آن ها از پیش نصب شده است.

به جای پچ 5 مه که در تمام گوشی های سطح بالای پیکسل دیده می شود، گوشی های میان رده جدید این شرکت با پچ 5 مارس عرضه می شوند. اگر شما به وب سایت گوگل برای برنامه بتای اندروید نگاه کنید، می توانید ببینید که میان رده های جدید پیکسل در فهرستی که اسامی تلفن هایی که واجد دریافت نسخه بتای اندروید Q هستند، حضور ندارند. خبر خوب این است که هر دو این مسائل به زودی حل خواهند شد.

همان صفحه اینترنتی نشان می دهد که هر دو گوشی های میان رده جدید گوگل با نام های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL تا ماه آینده قادر به استفاده از نسخه بتای اندروید Q هستند. انتظار می رود بتای چهارم اندروید Q در اوایل ماه ژوئن عرضه شود. این مسئله باعث می شود ما به این نتیجه برسیم که میان رده های جدید پیکسل همزمان با باقی اعضای خانواده خود پچ امنیتی ماه ژوئن اندروید را دریافت خواهند کرد.

اطلاعات گوشی های Pixel 3a گوگل لو رفت +تصاویر

با وجود اینکه پیکسل 3a و پیکسل 3a XL به طور رسمی قادر به نصب نسخه بتای اندروید Q نیستند، به نظر می رسد که بعضی از کاربران Pixel 3a توانسته اند آخرین پیش نسخه بتای آن را از وب سایت Predefined دریافت و نصب کنند. برای دیدن اینکه آیا این امکان برای شما وجود دارد یا خیر وارد سایت مذکور شده و روی مشاهده دستگاه های واجد شرایط کلیک کنید. اگر پیکسل 3a یا پیکسل 3a XL شما ظاهر شود، شما می توانید هم حالا از آن استفاده کنید. اگر نه، شما باید حدود سه هفته منتظر بمانید.

به یاد داشته باشید که نسخه های بتای اندروید Q، مانند هر نرم افزار دیگری، پایدار نیستند. آن ها می توانند مشکلاتی داشته باشند و بعضی از ویژگی هایی که با اندروید 9 پای قابل استفاده است ممکن است در این سیستم عامل کار نکند. شاید بهتر باشد منتظر نسخه نهایی اندروید Q باشید که در سه ماهه سوم سال جاری منتشر می شود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7128

به "دو گوشی جدید میان رده گوگل اندروید Q بتا را دریافت نمی کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گوشی جدید میان رده گوگل اندروید Q بتا را دریافت نمی کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید