دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت در کیش خاتمه یافت

به گزارش بلاگ پو، کیش- خبرنگاران- دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت روز دوشنبه با معرفی برگزیدگان در پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش خاتمه یافت.

دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت در کیش خاتمه یافت

به گزارش خبرنگاران، در این برنامه گروه های حبه، بوک پوینت و پاردیک به عنوان تیم های اول تا سوم معرفی شدند و با دریافت جایزه نقدی و لوح این ماراتن مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف کیش عصر دوشنبه در آیین سرانجامی این رویداد علمی گفت: جوانان شرکت کننده در این برنامه در قالب گروه های متشکل از برنامه نویسان جوان و کارشناسان بهداشت و سلامت، به مدت سه شبانه روز برای چهار چالش مهم حوزه سلامت برنامه نویسی کردند.

علی سلک غفاری اضافه کرد: چهار چالش شامل بیماری های دیابت، تنفسی، قلب و عروق و سرطان هاست که تحت عنوان کلی بیماری های غیر واگیر شناخته شده و در مجموع حدود 50 درصد افراد جامعه با آنها مواجهند.

وی، تشویق به کار گروهی و یافتن راه چاره خلاقانه با مسائل، شناسایی ظرفیت ها و استعدادها و جذب سرمایه گذار را از دیگر اهداف این برنامه دانست.

** توافق برای راه اندازی دبیرخانه دائمی ماراتن

رئیس دانشگاه صنعتی شریف کیش ادامه داد: برگزاری پیروز این رویداد که با میزبانی مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان منطقه آزاد کیش و حمایت قوی و مستقیم سرمایه گذاران بخش خصوصی محقق شد، موجب گشت تا سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای برپایی دبیرخانه دائمی ماراتن های برنامه نویسی سلامت کشور در کیش به توافق برسند.

وی همچنین از استقرار مؤسسه فناوری های نوین سلامت در کیش اطلاع داد.

در سرانجام این آیین، گروه اجرایی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند و لوح سپاس ویژه به علی سلک غفاری رئیس دانشگاه صنعتی شریف کیش و سجاد سنگسری دبیرکل ماراتن برنامه نویسی اهدا شد.

دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت از روز هفتم اردیبهشت با حضور 120 نفر از استعدادهای برتر در حوزه های سلامت و برنامه نویسی در کیش شروع شد و عصر دوشنبه نهم اردیبهشت سرانجام یافت.

شبس**2094**1339**1917

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6666

به "دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت در کیش خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت در کیش خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید