در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ مصالح ساختمانی کوپنی نمی گردد، ایجاد بازار تهاتری برای خرید انبوه مصالح ساختمانی

به گزارش بلاگ پو، وزیر راه و شهرسازی، گفت: به دنبال کوپنی کردن مصالح ساختمانی نیستیم و امیدواریم در سال آینده اتفاقات خوبی در بازار مسکن رخ دهد.

در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ مصالح ساختمانی کوپنی نمی گردد، ایجاد بازار تهاتری برای خرید انبوه مصالح ساختمانی

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به دنبال کوپنی کردن مصالح ساختمانی نیست، اظهار کرد: هدف ما از عرضه کارت های اجباری مصالح ساختمانی توانمندسازی تولیدنمایندگان مسکن است.

وی ادامه داد: با توانمندسازی تولیدنمایندگان و سازندگان مسکن، قیمت تمام شده برای خریداران کاهش می یابد و اقشار متوسط و پایین جامعه می توانند با قیمت مناسب تری واحد مسکونی خود را تهیه نمایند.

اسلامی اضافه کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی زمینه ساز رشد قیمت تمام شده مسکن می گردد و همین امر بازار خرید و فروش مسکن را از حالت تعادل خارج می نماید.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک بازار تهاتری به وسیله خرید انبوه مصالح ایجاد خواهیم کرد، گفت: با خرید انبوه مصالح ساختمانی عرضه مصالح ارزان تر و روان تر می گردد.

وی درباره وضعیت نوسازی بافت های فرسوده گفت: در سال های گذشته نوسازی بافت های فرسوده به صورت محله محوری و در قالب دو آیتم مسکن و فعالیت انجام می شد.

اسلامی ادامه داد: در کنار این دو آیتم قصد داشتیم کاستی های محله را برطرف کنیم و دولت تمام تمرکز خود را برای برطرف کاستی ها به کار گرفت، اما زندگی در این محله ها شکل نگرفت و ما در طرح جدید سعی داریم آیتم های مسکن و فعالیت را به صورت معکوس اجرا کنیم که امیدواریم پیروز شویم.

وزیر راه و شهرسازی درباره وضع بازار مسکن در سال آینده گفت: قیمت مسکن تابع مؤلفه هایی از جمله ارز و سکه است که خارج از حوزه بازار مسکن است.

وی در سرانجام گفت: امیدواریم در سال آینده اتفاق ناگواری برای بازار مسکن رخ ندهد.

انتهای پیغام /

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4488

به "در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ مصالح ساختمانی کوپنی نمی گردد، ایجاد بازار تهاتری برای خرید انبوه مصالح ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ مصالح ساختمانی کوپنی نمی گردد، ایجاد بازار تهاتری برای خرید انبوه مصالح ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید