در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ اختصاص 30 واگن ریلی به اورژانس کشور، واگن های قطار به آمبولانس تبدیل می شوند

به گزارش بلاگ پو، عاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور گفت: سازمان اورژانس کشور در نظر دارد با تبدیل چند واگن به آمبولانس تجهیزات لازم را به آن ها اختصاص دهد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ اختصاص 30 واگن ریلی به اورژانس کشور، واگن های قطار به آمبولانس تبدیل می شوند

نوری معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور در گفت وگو با خبرنگار ، گاهی اوقات در برخی از حوادثی پیش آمده امکان دسترسی جاده ای و زمینی به آن مکان امکان پذیر نیست و به همین علت خدمت رسانی به بیماران و مصدومان با مشکل روبرو می گردد، در همین راستا سازمان اورژانس کشور برای راه اندازی اورژانس ریلی در سراسر کشور تصمیماتی اتخاذ نموده است.

وی ادامه داد: در برخی موارد راه های زمینی برای انتقال و جابجایی مصدومان به دلیل ترافیک و دیگر مسائل بسته می گردد و از این رو سازمان اورژانس پیشنهاد داده است تا چند واگن از قطار در مسیرهای مختلف را با اورژانس اختصاص پیدا کند.

تفاهم نامه سازمان اورژانس کشور با راه آهن

معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور افزود: سازمان اورژانس کشور در نظر دارد چند واگن را به آمبولانس تبدیل کند و امکانات و تجهیزات لازم را در این واگن ها اختصاص دهد. به همین منظور تفاهم نامه ای با راه آهن کشور امضا شده است تا 30 واگن از قطارهای خود را در اختیار اورژانس کشور قرار دهند.

نوری تأکید کرد: واگن هایی که به اورژانس کشور تحویل داده می گردد به امکانات مختلفی مانند کد 247 تجهیز می گردد تا در صورت بروز حادثه، مشکل جابجایی مصدومان در کمترین زمان انجام گیرد.

وی اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور تفاهم نامه ای با متروی تهران به امضا رسانده است که بر مبنای آن در چند ایستگاه مترو پایگاه اورژانس راه اندازی گردد تا در صورت بروز حادثه ای از طریق مسیرهای از قبل معین شده مصدومان به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شوند.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور افزود: مصدومان از طریق مترو جابجا و سپس با آمبولانس به بیمارستان های مدنظر منتقل می شوند.

وی در خاتمه گفت: برنامه ای در خصوص اختصاص واگن از مترو برای اورژانس و تبدیل آن به آمبولانس فعلاً در دستور کار سازمان اورژانس نیست.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3103

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ اختصاص 30 واگن ریلی به اورژانس کشور، واگن های قطار به آمبولانس تبدیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ اختصاص 30 واگن ریلی به اورژانس کشور، واگن های قطار به آمبولانس تبدیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید