در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت توزیع شیر در مدارس

به گزارش بلاگ پو، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره چگونگی و زمان توزیع شیر در مدارس شرح داد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت توزیع شیر در مدارس

علی الهیارترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی خبرنگاران؛ درباره وضعیت توزیع شیر در مدارس و برخی اظهاراتی که این موضوع را برای سال جاری منتفی می دانند، گفت: سال جاری 180 میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر در مدارس ابلاغ شده ، اما هنوز این اعتبار تخصیص نیافته است.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه نظری مبنی بر توزیع نشدن شیر مدارس هنوز قطعیت ندارد، ادامه داد: به دنبال تخصیص اعتبار از خزانه هستیم و پس از این مرحله با شرکت صنایع لبنی برای توزیع شیر در مدارس قراردادی منعقد کنیم که به محض تأمین اعتبار این امر محقق خواهد شد.

برنامه ریزی برای توزیع 24 نوبت شیر تا اسفندماه

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه اجرایی سال جاری برای توزیع شیر آماده است، توضیح داد: بر اساس آیین نامه ای که برای توزیع شیر مدارس وجود دارد و طبق برآورد های صورت گرفته با اعتباری که در دست داریم می توان 24 نوبت توزیع شیر تا انتها اسفند ماه را داشته باشیم.

الهیار ترکمن اعلام کرد: بر اساس آیین نامه توزیع شیر تمام دانش آموزان و معلمان تحت پوشش طرح قرار می گیرد که نوبت در نظر گرفته شده برای توزیع شیر هم بر همین مبنا بوده است.

وی اظهار کرد: چنانچه قیمت ها یا جمعیت هدف تغییری داشته باشد دفعات توزیع شیر هم متفاوت خواهد بود که البته برای چنین مسائلی باید بعد از تخصیص اعتبار تصمیم گیری کنیم و در این موضوع تصمیم گیری صرفا با آموزش و پرورش نیست و باید در کمیته شیر مدارس این موضوع آنالیز گردد.

انتهای پیغام /

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2753

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت توزیع شیر در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت توزیع شیر در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید