خبرنگاران رئیس جهاد دانشگاهی: نیاز به بیمارستان سلول درمانی داریم

به گزارش بلاگ پو، همدان - خبرنگاران- رئیس جهاد دانشگاهی گفت : با تحقیقات و پیشرفت های علمی اجرا شده در سلول های بنیادی، به توسعه علم سلول درمانی رسیده ایم و اکنون نیاز به بیمارستان در این بخش داریم.

خبرنگاران رئیس جهاد دانشگاهی: نیاز به بیمارستان سلول درمانی داریم

حمیدرضا طیبی روز پنجشنبه در آئین اختتامیه گردهمایی رؤسای واحدهای جهاد دانشگاهی کشور در همدان گفت: در صورت ایجاد این بیمارستان می توانیم فعالیت گسترده تری در حوزه علم و فناوری سلول درمانی داشته باشیم.

وی بیان نمود: امروزه جهاد دانشگاهی کشور به سطح بالای فرهنگی، علم و فناوری رسیده است و علاوه بر ساختارسازی فرهنگی، در عرصه های مختلف کشاورزی، صنایع نظامی، برق، تجهیزات نفتی و شبکه های تلویزیونی فعالیت و همکاری گسترده داریم.

طیبی اضافه نمود: این فعالیت ها همسو با بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت توانمندسازی علمی و فناوری گسترده تر در حال انجام است و با ظرفیت ایجاد شده، بدون تردید جهاد بزرگ برای ایران اسلامی در سطح جهان در حال شکل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه علم و فناوری موتور پیشرفت کشور است و ضرورت پرداختن به این مهم بیش از گذشته احساس می شود.

رئیس جهاد دانشگاهی یادآور شد: هم اکنون نیز در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت ساخت ایران بزرگ را جزو اهداف خود می دانیم و بدون تردید روحیه انقلابی و جهاد علمی راهکار تبدیل ایران به الگوی نظام پیشرفته اسلامی در جهان است.

طیبی برنامه ریزی کلان در این عرصه را نیازمند اختصاص بودجه بزرگ دانست و گفت: انتظار ما سرعت بخشیدن در تصمیم گیری های کلان کشور است تا بتوانیم به هنگام عقد قراردادهای همکاری با سایر نهادها، توان علمی و فناوری خود را براساس زمانبندی مشخص انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب از فعالیت های دانش بنیان جهاد دانشگاهی گفت: در نشست اخیر با معظم له 31 فناوری پیشرفته را تقدیم کردیم و بودجه لازم نیز از صندوق توسعه کشور تأمین شد.

رئیس جهاد دانشگاهی تحریم های اعمال شده در پیشرفت کشور را بی اثر دانست و گفت: توان پیشرفت قابل توجهی داریم و از تحریم ها هرگز هراس نداریم.

7520/ 2090

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8212

به "خبرنگاران رئیس جهاد دانشگاهی: نیاز به بیمارستان سلول درمانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس جهاد دانشگاهی: نیاز به بیمارستان سلول درمانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید