خبرنگاران تشکل های مردم نهاد خرم آباد خواهان جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی شدند

به گزارش بلاگ پو، خرم آباد- خبرنگاران - جمعی از تشکل های مردم نهاد شهرستان خرم آباد با صدور بیانیه ای نسبت به تردد زیاد خودروهای غیربومی در شهر خرم آباد هشدار دادند.

خبرنگاران تشکل های مردم نهاد خرم آباد خواهان جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی شدند

به گزارش خبرنگاران در این بیانیه آمده است: با عنایت به اینکه بیماری مهلک کرونا، چندی است کشور ما را به شدت درگیر خود نموده و در داخل استان لرستان نیز جان باختگانی داشته است شهفرایندان سعی می کنند با رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه کردن خود در منازل، تا حد امکان فرایند انتقال این ویروس خطرناک را کنترل کنند.

این بیانیه می افزاید: متأسفانه وضع موجود حکایت از آن دارد که تصمیمات اجرایی مسئولان، به رغم تلاش هایی که می کنند از انسجام و توجه کافی در زمینه های مختلف برای برخورد با این بحران، چندان جدی نیست.

در ادامه آمده است : به خاطر تعطیلات نوروزی، تردد ماشین های غیربومی و حتی ماندگاری آنها در داخل استان به خصوص در خرم آباد، زیاد شده و کنترل مناسبی بر ورود این وسایل نقلیه صورت نمی گیرد.

بیانیه اضافه می نماید: بیم آن می رود که این مسافران به عنوان ناقل، ویروس کرونا را به دشت تکثیر کنند. لذا، ما جمعی از تشکل های مردم نهاد به عنوان یک مطالبه مردمی، هشدار می دهیم که اگر از طرف نهادهای تأمین کنترل، اقدام های جدی و فوری در زمینه های گوناگون، عملی نشود با توجه به کمبود امکانات و زیرساخت های لازم در استان، فاجعه انسانی به وجود خواهد آمد.

در لرستان تا به امروز 407 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22386

به "خبرنگاران تشکل های مردم نهاد خرم آباد خواهان جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشکل های مردم نهاد خرم آباد خواهان جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید