حضور ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر تاشکند

به گزارش بلاگ پو، دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر و بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در مرکز نمایشگاهی بین المللی اوز.اکسپو.مرکز شهر تاشکند با حضور شرکت های ایرانی شروع به کار کرد.

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر تاشکند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر و بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در مرکز نمایشگاهی بین المللی اوز.اکسپو.مرکز شهر تاشکند با حضور بیش از 10 شرکت جمهوری اسلامی ایران شروع به کار کرد.

در این 2 نمایشگاه بین المللی که توسط شرکت نمایشگاهی بین المللی Iteca Exhibitions برگزار می گردد، 180 شرکت از 13 کشور دنیا مانند جمهوری اسلامی ایران، آلمان، هند، ایتالیا، قزاقستان، چین، پرتغال، روسیه، ترکیه، آمریکا، سوئیس، ژاپن و ازبکستان حضور دارند.

در این دو نمایشگاه بین المللی نتایج و فراوریات و پژوهش ها در زمینه پلاستیک، انواع تجهیزات، فن آوری های جدید فراوری و تبدیل، چاپ و بسته بندی، تجهیزات و فن آوری های روز پلی گرافی، بسته بندی صنعتی و تجهیزات بسته بندی، رنگ ها و چسب ها، کاغذ و کارتن ها و همچنین آخرین دست آوردهای توسعه بازار پلاستیک به نمایش گذاشته شده است.

در دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر بیش از 10 شرکت جمهوری اسلامی ایران از جمله شرکت پتروپلاست جلیلوند، امیر کبیر، آوا پلیمر، مدیران پلیمر شهران، کیمیا جاوید سپاهان، مانا شیمی، آروین فراز آزادی و دیگر شرکت ها فراوریات روز خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

این 2 نمایشگاه بین المللی یک فرصت منحصر بفرد برای فراوریکنندگان داخلی و خارجی جهت نمایش فراوریات روز خود، گسترش همکاری های متقابلا سودمند و امضای قراردادهای دوجانبه می باشد.

دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر و بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی توسط شرکت نمایشگاهی بین المللی Iteca Exhibitions با همکاری وزارت سرمایه گذاری و بازرگانی خارجی ازبکستان، شرکت سهامی اوزکیمیاصنعت و اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان برگزار می گردد و تا یازدهم اکتبر به کار خود ادامه می دهد.

انتهای پیغام/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13423

به "حضور ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر تاشکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و پلیمر تاشکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید