جمهوریخواهانی که ترامپ را نمی خواهند و کارشناسانی که مبهوت شده اند

به گزارش بلاگ پو، ایسنا نوشت: به گفته منتقدان، در حالی که حزب جمهوری خواه هرگونه پلتفورم انتخاباتی را رها کرده و به شکلی متملقانه هر آنچه را که دونالد ترامپ اعلام کند می پذیرد، برخی از اعضای این حزب نمی توانند رئیس جمهوری آمریکا، رفتار و سیاست های او را تحمل کنند.

جمهوریخواهانی که ترامپ را نمی خواهند و کارشناسانی که مبهوت شده اند

به گزارش خبرگزاری آناتولی، در حرکتی بی سابقه، این جداشدگان جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها را تایید می کنند.

روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی نوشت: هیچ رئیس جمهوری در تاریخ مدرن آمریکا با چنین مخالفت سازماندهی شده برای انتخابات دوباره خودش، از سوی اعضای حزب خودش، روبرو نشده بود.

این صحنه پرآشوب سیاسی در حالی جریان دارد که آمریکا کمی بیش از دو ماه تا انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر زمان دارد.

دونالد ترامپ آینده تیره و تاری را در صورت پیروزی بایدن دموکرات برای آمریکا متصور شده است، این در حالیست که گروهی کوچک اما قدرتمند از دشمنان جمهوری خواه او هم آینده تیره ای را برای آمریکا در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات به تصویر می کشند.

این دسته از جمهوری خواهان رویگردان که از ریاست جمهوری ترامپ دلزده هستند، از طریق تبلیغات تلویزیونی و یک کمپین رسانه های اجتماعی برای عزل او، میلیون ها دلار به کمپین مخالفانش پول تزریق کرده اند.

در یک کلام می توان گفت، کارشناسان سیاسی مبهوت شده اند.

میچل وست، از کانتار/کمپین مدیا انالیسس گروپ می گوید: در حقیقت ما هرگز با چیزی شبیه به این در انتخابات روبرو نبوده ایم.

این سازمان میزان کمک هایی که دو حزب اصلی آمریکا روی تبلیغات هزینه می کنند، رصد می کند. وب سایت کانتار در گزارشی نوشت، پیش بینی می کند که هفت میلیارد دلار از سوی کمپین ها در تلویزیون و فضای دیجیتال در این چرخه انتخاباتی هزینه شود.

از جمله سازمان ها و اشخاص جمهوری خواه که برای برکناری ترامپ تلاش دارند، می توان به پروژه لن، رای دهندگان جمهوری خواه علیه ترامپ، رایت ساید پک، رای دهندگان جمهوری خواه و مخالفان همیشگی ترامپ اشاره کرد.

علاوه بر این ها، چهره های مطرحی در میان جمهوری خواهان هستند که با انتخاب دوباره ترامپ در 2020 مخالفت دارند. در میان آنها، مایلز تیلور، رئیس کارکنان سابق وزارت امنیت داخلی آمریکا در دولت ترامپ علنا از بایدن حمایت کرد چون ترامپ می خواهد از وزارت امنیت داخلی برای اهداف سیاسی خودش و برای پیشبرد دستور کار خودش سوءاستفاده کند.

سناتور میت رامنی، نامزد سابق جمهوری خواه در انتخابات 2012 شدید از ترامپ انتقاد کرده و او را مرد فریبکار توصیف کرده است. جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق در دولت ترامپ هم از دیگر یاغی ها محسوب می شود. جف فلیک، از سناتورهای جمهوری خواه آریزوناست که می گوید به ترامپ رای نخواهد داد.

کالین پاول، ژنرال بازنشسته آمریکایی که از چهره های مورد احترام جمهوری خواهان است، به حمایت از بایدن روی آورده است چون ترامپ در حال دور شدن از قانون اساسی است. سیندی مک کین، همسر جان مک کین جمهوری خواه هم به جمع طرفداران بایدن پیوسته و با سخنرانی در کنوانسیون ملی دموکرات ها به پایگاه حامیان ترامپ ضربه زد.

310 310

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33467

به "جمهوریخواهانی که ترامپ را نمی خواهند و کارشناسانی که مبهوت شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوریخواهانی که ترامپ را نمی خواهند و کارشناسانی که مبهوت شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید