جزئیات دیگری از زندگی خصوصی آقا و خانم ترامپ

به گزارش بلاگ پو، یکی از کارمندان سابق کاخ سفید در کتاب جدیدی مدعی شده است که ابعاد زندگی خانواده ترامپ با شایعات معمول درباره کاخ سفید تناقض دارد.

جزئیات دیگری از زندگی خصوصی آقا و خانم ترامپ

به گزارش ایسنا، واشنگتن اگزماینر گزارش داد، کلیف سیمز که سابقا به عنوان کارمند حوزه ارتباطات در کاخ سفید مشغول به کار بود، در کتاب جدیدش جزئیاتی از روابط دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و همسرش ملانیا ترامپ مطرح می نماید.

بر اساس این کتاب ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در امور ریاست جمهوری همسرش تا حدی مداخله می نماید که در صورت مشاهده هرگونه ناسپاسی در میان دستیاران ترامپ پیشنهاد تغییر کارمندان را ارائه می نماید. ملانیا که به عنوان کاربر زرنگ اخبار توصیف شده است، هر روز ساعت ها زمان صرف می نماید تا نحوه پوشش رسانه ها از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را در رسانه های مکتوب و غیر مکتوب از جمله تلویزیون ببیند.

بر اساس این کتاب، ملانیا ترامپ یک بار در سال 2017 در تماس با دفتر ریاست جمهوری خواسته بود تا به دونالد ترامپ درباره مطلبی از پولیتیکو به نقل از مایک دوبکه، مدیر وقت ارتباطات کاخ سفید هشدار بدهند. کلیف سیمز همچنین این ادعا را که ملانیا پس از پیروزی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری 2016 گریه نموده باشد، رد کرد. این ادعایی بود که مایکل وولف در کتاب آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ مطرح نموده بود.

این کارمند سابق ارتباطات کاخ سفید می نویسد: از بیرون کاخ سفید به نقل از منابع نامشخص گاهی می شنوم که ملانیا در خفا از همسرش متنفر است یا قصد جدایی دارد یا غیره. ازدواج آنها هم مثل سایر ازدواج ها روزهای خوب و بد دارد اما تا جایی که من مشاهده نموده ام، او هرگز در حمایت از همسرش کوتاهی ننموده است و با نقش رسمی خود به عنوان بانوی اول بسیار جدی برخورد می کرد و یک شغل خودخوانده هم داشت که یک حامی خشم آلود برای همسرش بود.

به گفته سیمز، ملانیا از روز انتخابات حامی همسرش بوده است. گزیده ای از این کتاب نشان می دهد این خانواده دقیقاً چه نوع واکنشی به پیروزی انتخاباتی داشته است. در این کتاب آمده است: در آن لحظه، ملانیا خودش را به همسرش رساند، دستانش را گرفت و فشرد و گفت ما این کار را با هم انجام می دهیم. شما یک رئیس جمهوری فوق العاده خواهید شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4322

به "جزئیات دیگری از زندگی خصوصی آقا و خانم ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات دیگری از زندگی خصوصی آقا و خانم ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید