جرمی کوربین: برای جلوگیری از بریگزیت بدون توافق همه تلاش های لازم را انجام می دهم

به گزارش بلاگ پو، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس تاکید کرد: هر آن چه که لازم باشد برای جلوگیری از وقوع یک بریگزیت بدون توافق انجام خواهد داد؛ او امروز سه شنبه قرار است با قانونگزاران ارشد این کشور نشستی به منظور بحث در مورد تاکتیک های خود داشته باشد.

جرمی کوربین: برای جلوگیری از بریگزیت بدون توافق همه تلاش های لازم را انجام می دهم

به گزارش خبرنگاران، به نوشته خبرگزاری رویترز، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر اپوزیسیون انگلیس در مطلبی که در روزنامه ایندیپندنت منتشر کرد گفت: یک خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا موجب خواهد شد که انگلیس تحت نفوذ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و شرکت های آمریکایی قرار بگیرد.

او در ادامه این مطلب خود شرح داد: مبارزه برای جلوگیری از یک بریگزیت بدون توافق قرار نیست مبارزه ای میان کسانی که از ترک اتحادیه اروپا حمایت می کند و کسانی که همچنان حامی ادامه عضویت ما در این اتحادیه هستند، باشد.

او خاطرنشان کرد: این یک مبارزه بین اکثریت علیه اقلیتی است که سوار بر نتیجه همه پرسی بریگزیت شده اند، با این هدف که قدرت و ثروت حتی بیشتری نصیب آنهای که حاکم هستند، کند. به همین دلیل حزب کارگر هر آن چه که لازم باشد انجام خواهد داد تا اجازه به یک بریگزیت بدون توافق که مطلوب بانکدارها است، ندهد.

این در حالی است که مجلس انگلیس تاکنون سه بار پیش نویس مربوط به توافق بریگزیت که ترزا می، نخست وزیر قبلی این کشور با اتحادیه اروپا مورد توافق قرار داده بود، رد کرده است.

در عین حال گزارش شده که کوربین قرار است یک سری مذاکرات را با سیاستمداران فراحزبی در انگلیس در تلاشی برای ایجاد یک اتحاد بیشتر علیه یک بریگزیت بدون توافق داشته باشند.

جرمی کوربیون رهبر حزب کارگر امیدوار است با به خاتمه رساندن یک طرح عدم اعتماد به بوریس جانسون نخست وزیر فعلی انگلیس اجازه به وقوع یک بریگزیت بدون توافق ندهد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11060

به "جرمی کوربین: برای جلوگیری از بریگزیت بدون توافق همه تلاش های لازم را انجام می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرمی کوربین: برای جلوگیری از بریگزیت بدون توافق همه تلاش های لازم را انجام می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید