تکمیل و تجهیز ساختمان پایگاه اطلاع رسانی شهرستان باخرز در خراسان رضوی

به گزارش بلاگ پو، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باخرز از تکمیل و تجهیز ساختمان پایگاه اطلاع رسانی این شهرستان خبر داد.

تکمیل و تجهیز ساختمان پایگاه اطلاع رسانی شهرستان باخرز در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میرلث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمدجواد بلبلی مدیر میراث فرهنگی شهرستان باخرز، چهارشنبه 28 تیر با اعلام این خبر اضافه نمود: عملیات احداث این پایگاه از سال 87 شروع شده بود اما تا امسال عملیات متوقف شده بوده است.

او با بیان این که پایگاه اطلاع رسانی گردشگری باخرز حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: امسال 730 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل این مجموعه اختصاص یافته که تا شهریورماه امسال در هفته دولت تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

بلبلی گفت: این پایگاه در ابتدای جاده باخرز به تربت حیدریه قرار گرفته است و پس از تکمیل اماده خدمت رسانی به گردشگران خواهد شد.

او یادآورشد: زمین پایگاه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهدا شده است.

شهرستان باخرز در راستا شهرستانهای خواف تربت جام تربت حیدریه و تایباد است، این شهرستان با توجه به دارا بودن مناطق گردشگری همه روزه میزبان گردشگرانی از شهرستان های ذکر شده است، آبشار ارزنه ،تنگل ژرف، تنگل اشتین، سد استای و چشمه زرد کردیان از جمله مناطق گردشگری شهرستان است، همچنین شهر تاریخی مالین و مسجد شیخ عبدا... از جمله آثار و محوطه های تاریخی شهرستان است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10996

به "تکمیل و تجهیز ساختمان پایگاه اطلاع رسانی شهرستان باخرز در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و تجهیز ساختمان پایگاه اطلاع رسانی شهرستان باخرز در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید