تماشای دیلیتینگ در حال استمراری در یک جعبه، به دنیای ذهن بروید

به گزارش بلاگ پو، مریم کتان فروش کارگردان انیمیشن در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به اینستالیشن دیلیتینگ در حال استمراری گفت: دیلیتینگ در حال استمراری یک ویدیو آرت انیمیشن است. ما برای نمایش این انیمیشن از چهار صفحه نمایش استفاده نموده ایم که بیننده داخل یک باکس نمایشی قرار می گیرد و انیمیشن مورد نظر را می بیند.

تماشای دیلیتینگ در حال استمراری در یک جعبه، به دنیای ذهن بروید

وی با اشاره به اینکه اینستالیشن به معنای چیدمان ویدیو است، تاکید نمود: در واقع ویدیو اینستالیشن یک فرمت هنری شناخته شده در دنیا است.

کتان فروش شرح داد: کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن چهار دقیقه ای را من برعهده داشته ام ولی ساخت آن به صورت گروهی اجرا شده است. این اثر یک انیمیشن آبستره است و موضوع کلی آن درباره شبیه سازی حد فاصل زمانی است که می خواهیم یک چیزهایی را فراموش کنیم تا زمانی که به طور کامل فراموش گردد.

وی ادامه داد: این گونه می توان گفت که این انیمیشن به نوعی تناظری میان هارد دیسک موبایل و ذهن است که تصویرسازی شده است.

این کارگردان جوان اعلام کرد: دیلیتینگ در حال استمراری متناسب با یک صندوق پیغام گیر (اینباکس) گوشی موبایل طراحی شده است. فضامندی عینی اثر و وقوع در یک چند وجهی حقیقی تمهیدی است برای قدرت بخشی به تداعی المانی که حضور بدن در آن به لحاظ فیزیکی ناممکن است.

وی شرح داد: در این انیمیشن امکانی برای خلق دنیای ناآشنا و ناکجا آبادی که بنا دارد توهمی از فضای میان ذهن و هارددیسک پدید آورد، به وجود آمده است. این طرح تجربه ای در استفاده از انیمیشن انتزاعی و موشن گرافی با نمایش پارارل ویدیو در فضای محصور است که سعی بر نمایش ایماژی از تکه های نادیده ای از زمان دارد.

کتان فروش با اشاره به اینکه دیلیتینگ در حال استمراری پیش از این در کلگری کانادا به نمایش در آمده است، گفت: این انیمیشن پیش از یک سال پیش ساخته شد و فراوری آن از ایده تا ساخت نزدیک به 8 ماه به طول انجامید.

دیلیتینگ در حال استمراری در بخش جنبی سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13750

به "تماشای دیلیتینگ در حال استمراری در یک جعبه، به دنیای ذهن بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای دیلیتینگ در حال استمراری در یک جعبه، به دنیای ذهن بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید