تشکیل کمیته فعالان فضای مجازی استان همدان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اسداله ربانی مهر بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کمیته فعالین فضای مجازی استان همدان به عنوان یک کمیته زیر مجموعه شورای اطلاع رسانی باحضور جوانان و فعالین حوزه رسانه و فضای مجازی تشکیل می گردد.

تشکیل کمیته فعالان فضای مجازی استان همدان

وی هدف از تشکیل این کمیته را تقویت اطلاع رسانی، ساماندهی، آموزش، فراوری محتوا و امیدآفرینی در 40 سالگی انقلاب برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی درست و اصولی از فضای مجازی استفاده درست داشته باشیم و اجازه ندهیم این موقعیت خوب در حوزه اطلاع رسانی از دست برود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: فضای مجازی تاثیر گذاری زیادی در سطح جامعه دارد و حتی در بسیاری از جاها از رسانه های گفتاری و شنیداری و مکتوب تاثیرگذاری بیشتری دارد و باید از این فضا به شیوه درست و بر اساس برنامه ریزی و با استفاده از نظرات کارشناسان استفاده کرد.

ربانی مهر گفت: در این کمیته سعی داریم از جوانان و فعال در حوزه رسانه، فضای مجازی و دانشگاه ها استفاده کنیم و برنامه های خوبی را برای این کمیته پیش بینی نموده ایم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان همدان گفت: در نیمه اول امسال 3 جلسه شورای اطلاع رسانی تشکیل شد و سند اطلاع رسانی استان را تقویت نموده ایم و همه دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

وی اضافه نمود: در فضای فعلی جامعه همه مدیران باید سواد رسانه ای داشته باشند و سعی داریم آموزش سواد رسانه ای برای مدیران و روابط عمومی ها را که از ابتدای سال آغاز کردیم به صورت ویژه اجرایی کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: از همه ایده ها و پیشنهادات همه افراد در حوزه فضای مجازی و عضویت در این کمیته تخصصی استقبال می کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2934

به "تشکیل کمیته فعالان فضای مجازی استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته فعالان فضای مجازی استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید