ترکی: رئیس جمهور در خصوص موضوع معرفی 15 نفر از سوی استاندار اصفهان ورود کند

به گزارش بلاگ پو، نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: در موضوع معرفی 15 نفر از سوی استاندار اصفهان برای فرمانداری و بخشداری ورود کنید تا از تضییع حقوق مردم جلوگیری گردد.

ترکی: رئیس جمهور در خصوص موضوع معرفی 15 نفر از سوی استاندار اصفهان ورود کند

به گزارش خبرنگاران، اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل سوم، بند 9 گفت: این تذکر در خصوص برطرف تبعیض های ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای مردم در همه زمینه هاست. همچنین بند 10 ایجاد نظام اداری صحیح را مورد تاکید قرار می دهد.

وی اضافه کرد: استاندار اصفهان درخواستی از رئیس سازمان اداری و استخدامی داشته است. این درخواست مبنی بر این بوده که برای انتصاب 15 نفر در صندلی های بخشدار، فرماندار و معاون فرماندار مجوز داده گردد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور براساس بخشنامه اجرایی ماده 5 که در سال 95 ابلاغ نموده، گفته براساس قانون کار آن ها را معرفی کنید تا بتوانیم آن ها را جذب کنیم. قرارداد کار مشخص اشاره نموده که این نیروها باید موقتی باشند و حداکثر زمانی که می توانند بر سر کار باشند، یک سال است و آن ها موقتی هستند. در بند دیگری گفته گردیده که اصول شایسته گزینی برای انتخاب افراد در فضاهای رقابتی باید در نظر گرفته گردد. همچنین بند دیگر عدم درج مشخصات فرد بکارگیری گردیده را مورد تاکید قرار می دهد، اما برخلاف این بندها 15 اسم ارسال گردیده و می خواهند این افراد را در این قالب به کار بگیرند. این تضییع حقوق مردم است. رئیس جمهور از این کار جلوگیری کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1878

به "ترکی: رئیس جمهور در خصوص موضوع معرفی 15 نفر از سوی استاندار اصفهان ورود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکی: رئیس جمهور در خصوص موضوع معرفی 15 نفر از سوی استاندار اصفهان ورود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید