ترامپ: آمریکایی ها انتخابی جز من ندارند

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی مدعی شد، آمریکایی ها انتخابی بجز این که در انتخابات 2020 به او رای بدهند ندارند و اگر او در این انتخابات پیروز نشود همه مزیتهای مالی آنها از بین خواهد رفت.

ترامپ: آمریکایی ها انتخابی جز من ندارند

به نوشته پایگاه هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این اظهارات خود را در این تجمع ضمناً تحسین عملکرد خود در حوزه اقتصاد در دوره ریاست جمهوری اش بیان کرد.

او مدعی شد: آمریکا اکنون بهترین اقتصاد را در جهان دارد.

ترامپ در ادامه این ادعاهایش گفت، در صورتی که او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 از رقیبش از حزب دموکرات شکست بخورد بازارها دچار فروپاشی خواهند شد.

وی در این سخنرانی خود که در منطقه منچستر در نیوهمپشایر آمریکا ایراد شد گفت: مخلص کلام این است که هر چند من می دانم شما من را دوست دارید و این اتاق جشن عشق ورزی به من است اما همینطور می دانم شما انتخاب دیگری بجز رای دادن به من ندارید. زیرا در غیر این صورت همه چیز از بین خواهد رفت و تلف خواهد شد.

وی اضافه نمود: بنابراین چه شما من را دوست داشته باشید و چه از من متنفر باشید مجبور هستید به من رای بدهید.

این حرفهای ترامپ مشابه با اظهاراتی است که او چند ساعت قبلتر در گفت وگو با خبرنگاران در نیوجرسی مطرح نموده بود.

رئیس جمهور آمریکا در این اظهاراتش نیز مدعی شده بود در صورتی که آمریکایی ها سال آینده میلادی یک دموکرات را برای رهبری کاخ سفید انتخاب نمایند رشد مالی آمریکا به انتها خواهد رسید.

ترامپ تاکید نمود: خیلی رک باید گفت اگر در انتخابات 2020 به هر دلیلی این اتفاق (پیروزی دموکرات ها) رخ دهد شما خواهید دید که اقتصاد رو به نابودی خواهد رفت و من هم اکنون این را به شما می گویم.

این اظهارات ترامپ در پی تشدید جنگ تجاری آمریکا با چین و تاثیر این جنگ بر بازارهای آمریکا مطرح می شوند.

ترامپ در عین حال در بخش دیگری از صحبت هایش رسانه های خبری را متهم به کوشش برای آسیب زدن به اقتصاد آمریکا نموده و گفت، مطبوعات این کار را در عین حال به هدف آسیب زدن به شانس او برای پیروزی در انتخابات 2020 انجام می دهند.

ترامپ در توییتی گفت: مسئله ای که آنها دارند این است که اقتصاد خیلی زیاد قوی است و به زودی ما پیروزی های بزرگ در حوزه تجارت و همانطور که همه می دانند در ارتباط با چین کسب خواهیم کرد. ، ایسنا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10471

به "ترامپ: آمریکایی ها انتخابی جز من ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: آمریکایی ها انتخابی جز من ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید