بسته خبری پرسپولیس، پخش فینال از تلویزیون های شهری تهران

به گزارش بلاگ پو، بای پرسپولس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان از تلویزیون های شهری پخش خواهد شد.

بسته خبری پرسپولیس، پخش فینال از تلویزیون های شهری تهران

به گزارش خبرنگاران ،

استراحت پیش از پرواز

پرسپولیسی ها برای برپایی اردوی دو سه روزه خود پیش از فینال با پرواز ساعت 18 دوشنبه راهی دبی خواهند شد تا بعد از دو روز اقامت در باشگاه ایرانیان راهی ژاپن شوند. با اینکه پرواز ساعت 18 است، پرسپولیسی ها فردا تمرین نخواهند کرد.

سکوت دسته جمعی

سکوت، تنها پاسخ پرسپولیسی ها به ادعاهایی است که بازیکنان و مربیان و حتی مسئولان سایپا بعد از بازی شنبه به زبان آوردند. این سکوت یک تصمیم جمعی برای تمرکز کرد روی فینال پیش روست و قرار شده هیچکدام از پرسپولیسی ها و حتی مدیران باشگاه درباره بازی با سایپا و اتفاقاتش حرفی نزنند.

لباس های متحدالشکل

قرمزها با لباس هایی تفاوت راهی فینال خواهند شد. آنها در تمرین یکشنبه که آخرین تمرین پیش از سفر بود، لباس های خود را که اسپورت طراحی شده، تحویل گرفتند: شلوار مشکی، پیراهن سفید و کت قرمز.

فینال زیر باران

طبق پیش بینی سایت های هواشناسی، دمای هوا در شهر کاشیما روز شنبه تا 17 درجه خواهد رسید. همچنین رگبار هم برای روز شنبه پیش بینی شده و قرار است فینال زیر باران و رگبار برگزار گردد.

3500 بلیت برای پرسپولیس

بلیت فروشی اینترنتی بازی رفت فینال از امروز شروع سهم تماشاگران پسپولیس هم معین شده است. استادیوم کاشیما بیش از 40 هزار نفر گنجایش دارد که از این تعداد، 3500 بلیت برای طرفداران پرسپولیس کنار گذاشته شده است. ارزان ترین بلیت 2400 ین و گران ترینش به قیمت 6 هزار ین به فروش می رسد.

پخش فینال از تلویزیون های شهری

بازی رفت پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان به وسیله تلویزیون های شهری پخش می گردد. در نشستی امروز مدیران پرسپولیس با رئیس کمیته ورزش شورای شهر و مدیر کل حوزه ریاست شهرداری تهران درباره مسائل گوناگون مربوط به برگزاری بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان در تهران بحث شد. در نهایت هم قرار شد با توجه به اینکه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان یک رویداد ملی به حساب می آید و تهران هم میزبان این رویداد مهم فوتبال است، تلویزیون های شهری در میادین و به ویژه بوستان ها بازی دو تیم را به طور مستقیم پخش نمایند.

2 - 380

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2457

به "بسته خبری پرسپولیس، پخش فینال از تلویزیون های شهری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، پخش فینال از تلویزیون های شهری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید