برنامه های فرهنگی نوروز 98 بوشهر در اماکن تاریخی برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: سال جاری در موزه های استان بوشهر برنامه های فرهنگی متنوعی برگزار خواهد شد.

برنامه های فرهنگی نوروز 98 بوشهر در اماکن تاریخی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر، نصرالله ابراهیمی معاون میراث فرهنگی استان، گفت: سال جاری 7 اثر تاریخی و فاخر استان را مرمت و احیا نموده ایم و این آثار در ایام نوروز برای بازدید گردشگران به همراه نمایشگاه صنایع دستی دایر است.

ابراهیمی ادامه داد: این هفت اثر تاریخی و فرهنگی شامل قلعه زائر خضر خان اهرمی در شهرستان تنگستان ، قلعه محمد خان دشتی در دشتی ، قلعه بردستان در شهرستان دیر ، قلعه ملک منصور خان شبانکاره در شهرستان دشتستان ، مدرسه تاریخی گلستان ، عمارت علوی و عمارت مبارکی در شهرستان بوشهر از جمله آثار تاریخی و فرهنگی هستند که مرمت و احیا آنها به اتمام رسیده است و برای بازدید گردشگران در ایام نوروز باز خواهد بود.

او همچنین در رابطه با برنامه های فرهنگی که در این اماکن اجرا خواهد شد گفت: در بعضی از این اماکن تاریخی فضا برای برگزاری جشن های نوروزی فراهم شده است که اداره کل میراث فرهنگی با همکاری شهرداری های هر شهر در این فضا به اجرای برنامه های مختلفی خواهد پرداخت.

نصراالله ابراهیمی در خاتمه با توجه به وضعیت بعضی از اماکن تاریخی دیگر در استان گفت: برنامه های متنوع دیگری هم در سایر آثار تاریخی با حضور سمن ها اجرا خواهد شد که در رابطه با آنها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10684

به "برنامه های فرهنگی نوروز 98 بوشهر در اماکن تاریخی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های فرهنگی نوروز 98 بوشهر در اماکن تاریخی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید